Κυριακή 21 Μαΐου 2006

Ταξιδεύοντας με πανσέληνο......

Ασχολούμαι με όλα αυτά που ομορφαίνουν
τη Ζωή μου, που δίνουν νόημα και χρώμα
στην ύπαρξή μου, που ευχαριστούν
και γλυκαίνουν την ψυχή μου.

Κράτησα μέσα στην ψυχή μου ότι
πιο όμορφο είδαν τα μάτια μου
και συνεχίζω τον δρόμο της Ζωής μου
παρέα με την ψυχή την δική μου.

Θα σ αγαπώ μέχρι να μου φύγει και
η τελευταία μου ανάσα, Ζωή μου
Θα σ αγαπώ μέχρι την τελευταία πνοή μου
θα μείνεις για πάντα στην ψυχή και το κορμί μου.

Η Ζωή είναι σαν ένα όμορφο λουλούδι
που πετάμε για να πάρουμε το νέκταρ
από το βάθος της ομορφιάς
της ψυχής και της Ζωής του.

Και αυτό το ταξίδι είναι από τα πιο
όμορφα της ψυχής και της Ζωής μου
κάτω από το μπλε του Ουρανού
μέσα στο γαλάζιο της Θάλασσας.

Ταξίδι Ζωής πάνω στο κύμα
σερφάρισμα στην κορφή του κύματος
λίκνισμα μέσα στην αγκαλιά του γαλάζιου
μέσα στο φως του ήλιου της Ζωής.

Άφιξη στην απάνεμη σιγουριά
του λιμανιού της Ζωής
μέσα στα φώτα τη λάμψη της χαράς
την ομορφιά του χαμόγελου και των ματιών.

Ο γιος του μπλε του Ουρανού
και του γαλάζιου της Θάλασσας

2 σχόλια:

ellinida είπε...

Είναι όμορφα να ταξιδεύεις με πανσέληνο .

Unknown είπε...

Καλημέρα και ευχαριστώ για την
επίσκεψη, να είσαι καλά.

Πράγματι είναι όμορφα να ταξιδεύεις
με πανσέληνο, είναι μοναδικά

Καλημέρα και
καλή σου εβδομάδα!