Κυριακή 7 Μαΐου 2006

Άλλαξε τον κόσμο

Αν μπορούσα να φτάσω τα αστέρια
θα κατέβαζα ένα για σένα.
Θα το έβαζα στην καρδιά μου για
να μπορείς να δεις την αλήθεια.
Ότι η αγάπη που έχω μέσα μου είναι
ακριβώς αυτό που φαίνεται.
Αλλά προς το παρόν τη βρίσκω μόνο
στα όνειρά μου.

Μπορώ να αλλάξω τον κόσμο
Να είμαι το φως στο σύμπαν σου
Να σκέφτεσαι ότι η αγάπη μου ήταν
κάτι πραγματικά καλό
Αγάπη μου, αν μπορούσα να αλλάξω
τον κόσμο.

Αν μπορούσα να είμαι βασιλιάς
για μια μέρα,
θα γινόσουν βασίλισσά μου
δεν θα μπορούσα αλλιώς.
Και η αγάπη μας θα κυβερνούσε
στο βασίλειό μας.

Στίχοι από το τραγούδι του Έρικ Κλάπτον
Change the world
από το άλμπουμ Pilgrim 1999.

Δάκρυα στον παράδεισο

Θα γνωρίζεις το όνομά μου
αν σε δω στον ουρανό
θα είναι όλα ίδια
αν σε δω στον ουρανό.
Πρέπει να φανώ δυνατός και να συνεχίσω
γιατί ξέρω πως δεν ανήκω
εδώ στον ουρανό.

Tears in Heaven

Έρικ Κλάπτον
Ο θεός ζει !
και συνεχίζει να παίζει τα μπλουζ

Δεν υπάρχουν σχόλια: