Δευτέρα 1 Μαΐου 2006

Πως να στεγνώσουν τα μάτια μου από τα δάκρυα....

Πως
Ποτέ κανείς δεν βρέθηκε να μου πει
Πως
Ας μου δείξει κάποιος, ας μου πεί
Πως
Να βγάλω από την ψυχή μου μέσα
Πως
Όλα αυτά που κουβαλάω όλη μου τη Ζωή
Πως
Να ξεχάσω, αλήθεια γίνεται ?
Πως
Το ακάνθινο στεφάνι του Χριστού μας
Πως
Να το ξεχάσω, πέστε μου
Πως
Το στεφάνι του δικού μου μαρτυρίου
Πως
Να το ξεχάσω, ας μου πει κάποιος
Πως
Να στεγνώσουν τα μάτια μου από τα δακρυά μου
Πως
Τούτη την ώρα που γράφω όλα αυτά
Πως

Ο γιος του μπλε του Ουρανού
και του γαλάζιου της Θάλασσας

Return
Miradolina
Πες πως σας αντάμωσα
μια νύχτα σε ένα όνειρο

Έτσι, Απλά !

4 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

"Ο γιος του μπλε του Ουρανού
και του γαλάζιου της Θάλασσας"


Εγώ έχω να πω ότι ο "γιος του μπλε του Ουρανού και του γαλάζιου της Θάλασσας"

είναι ένας από τους πιο αξιολάτρευτους ανθρώπους που συνάντησα ποτέ (έστω, μέσω διαδικτύου).

Σε θέλουμε πάντα δίπλα μας, Καπετάνιε!

Unknown είπε...

Καλημέρα και Καλή Πρωτομαγιά!
Έχω ακούσει όμορφα λόγια,
πολύ όμορφα, σε όλη μου τη Ζωή
αλλά τα λόγια που βγαίνουν
μέσα από την δική σου ψυχή είναι
τα καλλίτερα και τα ομορφότερα
και μην το ξεχάσεις ποτέ αυτό.
Σε ευχαριστώ μέσα από την ψυχή μου.

Θα είμαι πάντα δίπλα σας
μέχρι το τέλος!

ο γιος του μπλε του Ουρανού
και του γαλάζιου της Θάλασσας!

Mirandolina είπε...

Καπετάνιε, πόσα ευχαριστώ να σου πω; τι δώρο ήταν αυτό;

να σαι καλά, Καπετάνιε. Να σε χαιρόμαστε, να χαιρόμαστε την καλή σου την καρδιά τη ρωμέικη.

Unknown είπε...

Όλα τα ευχαριστώ είναι για όλους
εσάς που ομορφαίνεται την ζωή
Το δώρο είναι από μένα για εσάς
και από εσας για μένα και θα το
κρατήσω για πάντα στο πιο σίγουρο
μέρος της ψυχής μου μέχρι
το τέλος!

ο γιος της Θάλασσας!