Κυριακή 28 Μαΐου 2006

Αυτοί και εγώ.......

Στην αργοσχολία αυτοί ?
Στον αγώνα εγώ
Στον μπαϊρακτάρη αυτοί ?
Στις επάλξεις εγώ
Μαγκιά αυτοί ?
Τσαμπουκά εγώ
Πολιτικό πολιτισμό αυτοί ?
Ελληνικό πολιτισμό εγώ
Φιγούρα αυτοί ?
Σνομπάρισμα εγώ
Ψέματα αυτοί ?
Αλήθειες εγώ
Αραχτοί αυτοί ?
Σαλτάρισμα εγώ
Χαμόγελο αυτοί ?
Μούντζα και φάσκελο εγώ
Υποσχέσεις αυτοί ?
Κριτική εγώ
Χαλαρά αυτοί ?
Γκάζωμα εγώ
Ανεύθυνοι αυτοί ?
Υπεύθυνος εγώ
Σεμνά και ταπεινά αυτοί ?
Έντονα αγωνιστικά εγώ
Κρυμμένοι στου Μαξίμου αυτοί ?
Στους δρόμους εγώ
Το είπε ο Πρωθυπουργός ?
Σε αναμμένα κάρβουνα εγώ
Στο Μαγγανάρι ο Πρωθυπουργός ?
Στον βράχο της Παναγιάς εγώ
Μπάνιο ο Πρωθυπουργός και αυτοί ?
Ναυαγοσώστης εγώ
Στη βουλή αυτοί ?
Στον άγνωστο στρατιώτη εγώ
Στα υπουργεία αυτοί ?
Στα πεζοδρόμια εγώ
Κοινωνικό κράτος αυτοί ?
Αναρχία εγώ
Παιδεία αυτοί ?
Καταλήψεις εγώ
Υγεία αυτοί ?
Κρατάω γερά εγώ
Αγροτική πολιτική αυτοί ?
Στα τρακτέρ εγώ
Κοινωνική ασφάλιση αυτοί ?
Συλλαλητήρια εγώ
Εκκλησιαστική πολιτική αυτοί ?
Στην αγία τράπεζα εγώ
Κήρυγμα και αγιαστούρες αυτοί ?
Παρέα με τον Χριστό εγώ
Παρέα με τον Χριστόδουλο αυτοί ?
Παρέα με τον Λαζόπουλο εγώ
Υπογραφές αυτοί ?
Το καζανάκι τραβάω εγώ
Εξωτερική πολιτική αυτοί ?
Στις Θερμοπύλες εγώ
Οικονομική πολιτική αυτοί ?
Για τένις εγώ
Κυβέρνηση και αντιπολίτευση αυτοί ?
Φάσκελο, Μούντζα και μπινελίκι εγώ

Σκέψου ότι σε αυτούς εμπιστευθήκαμε
τις τύχες μας και την προστασία μας.

Το μοναδικό τους μέλημα είναι πως
θα εκλεγούν στις επόμενες εκλογές.

Ο γιος της Θάλασσας

Δεν υπάρχουν σχόλια: