Κυριακή 30 Απριλίου 2006

Πλανήτης Ελλάδα

Ανοιξιάτικο πρωινό, πίνοντας καφέ καπνίζοντας ακούω ράδιο
για την πρωινή μου ενημέρωση και γράφω στο μπλοκάκι
της ζωής μου με το μολύβι μου.
Δυο σταθμούς ειδησεογραφικούς ακούω, περισσότερο Φλας
και λίγο Σκάι, σήμερα, σε κάποια στιγμή ακούω στον Σκάι
τραγούδια Ρώσικα, δεν καταλαβαίνω στην αρχή και περιμένω
να ακούσω την συνέχεια, σε λίγο σκάει μύτη η κυρία υπουργός
τουρισμού, λαλίστατη και αρχίζει να λέει για την πίτα
του τουρισμού που όλο και μεγαλώνει γιατί μέσα σ' αυτή την πίτα,
αχταρμάς, βάλαμε λέει, και την μεγάλη Ρωσία που θα γεμίσει
τα τουριστικά μας θέρετρα, το συνάλλαγμα δεν θα ξέρουμε που
να το βάλουμε, από την Ρωσία.
Αναρωτιέμαι εγώ, Γιατί ?
Γιατί έχω πάει τόσες φορές στη Ρωσία που η κυρία υπουργός
δεν έχει πάει ούτε στον ύπνο της, ούτε στα ονειρά της.
Έχω μείνει εκεί, έχω κάνει παρέα μαζί τους, έχω μιλήσει,
έχω περπατήσει αναμεσά τους, ξέρω πως ζουν, με πόσα ζουν,
πόσα παίρνουν, που ζουν, έχω φίλους αδελφικούς και με το μισθό
που παίρνουν δεν φτάνει να πάνε ούτε μέχρι το Μενίδι
στον Πλανήτη Ελλάδα πως θα έρθουν ?
Αφού ο μισθός τους δεν ξεπερνά τα 200 ευρώ, τώρα, και σε ανθρώπους
που έχουν βγάλει το Πανεπιστήμιο, υψηλής μόρφωσης προσόντων
και επιπέδου. Εκτός αν απευθύνεται στο Κρεμλίνο και στον Πούτιν
για να μεγαλώσει την πίτα.
Το πετρέλαιο, το αργό, έχει ξεπεράσει τα 70$ το βαρέλι, η Ρωσία
έχει χεστεί στο $.
Ναι, η Ρωσία.
Όχι όμως και οι Ρώσοι.
Μόνο ο Πούτιν, το Κρεμλίνο και οι σύντροφοι.
Πως διάολο θα μεγαλώσει η πίτα ?
Τόσοι πολλοί είναι αυτοί ? που μπορούν να μεγαλώσουν την πίτα ?
Και τα Ρώσικα τραγούδια συνεχίζονται, το μόνο που δεν άκουσα είναι
να τραγουδά η κυρία υπουργός Ρώσικα τραγούδια που μου αρέσουν.
Τι ατυχία ρε γαμώτο ?
Απτόητη όμως η κυρία υπουργός, λέει!
Έχω ανοιχτή γραμμή με το Πεκίνο για το μεγάλωμα της πίτας.
Θα τους δώσουμε τεχνογνωσία, λέει!
Μήπως η κυρία υπουργός δεν ξέρει που πέφτει η Κίνα ?
Λέω τώρα εγώ, μήπως ?
Έχει πάει ποτέ στην Κίνα ?
Έχει πάει ποτέ στα Κινέζικα Πανεπιστήμια ?
Χρειάζεται να γράψω τίποτα άλλο ?
Τι καταπληκτικό πρωινό είναι αυτό ?
Αφού μου τρέχουν τα σάλια από την πίτα, λες να είναι και σιροπιαστή ?
Λες να φάμε και εμείς κανένα κομμάτι ναύτη μου ?
Να ευχαριστηθεί και η ψυχή μας ?
Λες ρε γαμώτο ??????? Λες
Καλό πρωινό σε όλους τους κατοίκους του Πλανήτη Ελλάδα
Λίγο χιούμορ και χαμόγελο είναι ότι καλλίτερο

ο γιος της θάλασσας !

2 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Καλά τα λες Καπετάνιε...

Καλημέρα!

Unknown είπε...

Ευχαριστώ για την καλημέρα σου
καλέ μου φίλε.
Κάποτε κάποτε χρειάζεται να
τα λέμε και λίγο.

καλό σου βράδυ!