Τετάρτη 22 Μαρτίου 2006

Μια ημέρα σαν όλες τις άλλες

Πρωινό ξύπνημα, μαχμουρλίδικο, γιατί κοιμήθηκα αρκετά αργά χθες, τι χθες
εδώ που τα λέμε πριν λίγες ώρες, βλέπεις πρέπει να ακούσω και όλα τα αθλητικά
στο ράδιο μου και να δω φάσεις στην τηλεόραση και με πήγε μέχρι το ξημέρωμα.
Είμαι βλέπεις περίεργος σ' αυτά
Ακούω στο ραδιόφωνο και βλέπω στην τηλεόραση.
Θα με ρωτήσεις γιατί ρε Μίμη ?
Γιατί στο ραδιόφωνο ακούω την περιγραφή και μ΄αρέσει και τα σχόλια.
Αυτό είναι πλεονέκτημα, γιατί ?
Γιατί δεν βλέπω όπως στην τηλεόραση εικόνα η στιγμιότυπα και αυτός που κάνει την περιγραφή λέει διάφορα δικά του που δεν έχουν σχέση με αυτό που βλέπω.
Ε, αυτό με εκνευρίζει.
Πες ρε φίλε αυτό που βλέπουμε και άσε όλα τα άλλα.
Λες και δεν βλέπω εγώ αυτό που γίνεται στο γήπεδο.
Τσαντίζομε ρε γαμώτο.
Προσπαθεί να με πείσει ότι δεν έγινε αυτό η έγινε το άλλο.
Ρε φίλε τι μου λες τώρα ? φωνάζω από τον καναπέ
Δηλαδή εγώ δεν βλέπω ?
Πολλές φορές μιλάω φωναχτά στην τηλεόραση και σ' αυτόν που κάνει την περιγραφή
γιατί τσαντίζομε.
Έχω γίνει γραφικός, αιτία η τηλεόραση στα αθλητικά.
Ρε παιδί μου, πες μου αυτό που γίνεται στο γήπεδο, κάνε την περιγραφή.
Τι νομίζεις δηλαδή εγώ δεν βλέπω ?
Άσε τα σχόλια για εμάς που βλέπουμε, γιατί εσύ σίγουρα δεν βλέπεις.
Στο Μπάσκετ, ένα μπάχαλο για να μην πω τίποτα άλλο.
Και να φανταστής ότι κάθομαι μέχρι το ξημέρωμα.
Τι ψώνιο ρε συ Ναύτη είναι αυτό ?
Τι να κάνω ρε γαμώτο αφου μ΄αρέσει.
Τι θέλω πρωί πρωί και ασχολούμαι με όλα αυτά ?
Θα μου ανέβει και η πίεση σίγουρα και μόνο που τα σκέπτομαι
και είμαι και μεγάλος άνθρωπος.
Ακόμα δεν έχω πλύνει το προσωπάκι μου και τα δόντια μου.
Βγαίνω από το μπάνιο, ντύνομαι και η μέρα αρχίζει, ανοίγω κουρτίνες και πατζούρια
για να μπει το φως της καινούργιας ήμέρας.
Συννεφιά έξω σήμερα με ήλιο τραβηχτό.
Ανοίγω το ραδιόφωνο για την πρωινή ενημέρωση, να μην μείνω και πίσω από τα γεγονότα.
Ο φλας μου λέει καλημέρα, όπως κάθε πρωί, είναι 8 η ώρα τώρα που βλέπω το ρολόι.
Βάζω μπρίκι για τον καφέ μου, τον πρώτο της ημέρας και περιμένω καρτερικά να φουσκώσει
για να αρχίσει η απόλαυση, αυτό γίνεται κάθε πρωινό και μ' αρέσει.
Παίρνω την κούπα μου με τον αχνιστό καφέ, Ελληνικό πάντα, για να μην ξεχνιόμαστε
κάθομαι στην γνώριμη για μένα θέση χωρίς καμιά σκέψη, πίνω την πρώτη γουλιά
ανάβω το πρώτο τσιγάρο και η μέρα αρχίζει όπως πάντα με πρωινή απόλαυση.
Κάτι είναι και αυτό, με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας.
Το πιο σημαντικό.
Να, έσκασε μύτη και ο ήλιος τώρα που βλέπω από την τζαμόπορτα της κουζίνας
προς τον κήπο.
Η ενημέρωση συνεχίζεται από το ράδιο, πολιτικά, οικονομικά, κοινωνικά, απεργίες κάργα
σε όλα τα μέτωπα, τα συνδικάτα σε θέση μάχης λες και ήμαστε σε εμπόλεμη ζώνη
είναι στα καλλιτερά τους, πολύ ανεβασμένα. βλέπεις η Γαλλία.
Κοινωνικά, οικονομικά, μπάχαλο, αχταρμάς, όλοι λένε αν περάσει στην Γαλλία
η κοινωνική αναταραχή θα έρθει και σε μας και σε όλη την Ευρώπη
Τώρα τι γίνεται ?
Καλομελέτα και έρχεται Ναυτάκο, αυτό γίνεται.
Ακρίβεια και ανεργία αυτό που το πας ?
Θα γίνει της Γαλλίας
Πάντως να μην ξεχνιόμαστε ότι όλα από την Γαλλία πάντα ξεκίνησαν, για να μην πάω
πιο μακριά στους Μπολσεβίκους και στους Προλετάριους όλου του κόσμου.
Αυτά όλα οδηγούν σε κοινωνική επανάσταση ρε συ.
Τι λες ρε παιδί μου ?
Λες να το δούμε και αυτό ?
Λες να το ζήσουμε ?
Ευκαιρία είναι, δεν νομίζεις ?
Τι να σου πω, άσχημα μαντάτα είναι όλα αυτά.
Ακρίβεια, ανεργία, εκμετάλλευση του ανθρώπου και μάλιστα του ανθρώπου απο άνθρωπο
αυτό είναι το ανησυχητικό, οικονομική και κοινωνική εξαθλίωση.
Ανεργία και ακρίβεια του κερατά, δεν πάει άλλο, ο κόσμος τα έχει παίξει
όλοι τρέχουν στις τράπεζες να δανειστούν, όλοι να πάρουν πιστωτικές κάρτες
όλα αυτά που οδηγούν ?
Τι που οδηγούν.
Δεν βλέπεις ?
Σε κοινωνική αναταραχή και πάμε φουλ για κοινωνική επανάσταση
εμείς εδώ αφασία, πέρα βρέχει, Α.Κ (άλογο κλάνει)
Το Μέγαρο Μαξίμου ?
Όλο σενάρια, μας έχει πήξει στα σενάρια, αφού εγώ λέω ότι πρέπει να αλλάξει ονομασία
και να λέγεται " ΘΕΑΤΡΟ ΜΑΞΙΜΟΥ " αυτό του ταιριάζει τώρα
Η Ρηγίλλης ? " ΘΕΑΤΡΟ ΡΗΓΙΛΛΗΣ "
Η δε Χαριλάου Τρικούπη " ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ "
Για καραγκιόζη, να μην ξεχνάμαι και τις παραδόσεις μας.
Καλά, για όλους τους άλλους άσε, να μην πω που τους έχω γραμμένους.
Σε καλό μου, μονολογώ με γλυκό και αυθεντικό χαμόγελο συνεχίζοντας τον καφέ μου.
Τι είναι όλα αυτά που σκέπτομαι πρωινιάτικα?
Σίγουρα θα πάει καλά η σημερινή ήμέρα.
Πρέπει ρε γαμώτο να μαγειρέψω κιόλας, κάνω και αυτό το σπορ και μ' αρέσει.
Σήμερα θα κάνω φασολάδα μοναδική, θα γίνει της Γαλλίας.
Βλέπω που τα φασόλια είναι έτοιμα για μαγείρεμα, έχουν φουσκώσει, τα είχα βάλει στο νερό
από βραδύς, θα κόψω τώρα τα κρεμμύδια,καρότα, σέλινο και φύγαμε για μοναδική φασολάδα
Κτυπάει εν τω μεταξύ το τηλέφωνο
Και έλεγα θα κτυπήσει άραγε ?
Έλα, καλημέρα ρε Γιάννη τι γίνεται πως είσαι σήμερα ? μετά τα χθεσινά ?
Καλά είμαι ρε Ναύτη.
Τ κάνεις εσύ ?
Τι να κάνω, παπαριάζω και πάω με όλες αυτές τις παπαριές που γίνονται γύρω μου
τι άλλο να πω ρε συ Γιάννη μου, άσε μαγειρεύω κιόλας.
Θα συναντηθούμε στην πλατεία για καφέ να τα πούμε
Εν τάξει ?
Για σου καλημέρα, πάω για μαγείρεμα
Καλημέρα ρε Ναυτάκο, νάσε καλά
Τρεις ληστείες σήμερα στο κέντρο της Αθήνας, με ένοπλους λήστες, ακούω στο ράδιο
Και ανησυχούσα και έλεγα, λες ρε συ Ναύτη να μην γίνει σήμερα ληστεία ?
Ε καλά, τι είναι τρεις ληστείες ρε Ναύτη ?
Ρε τύπε, Σικάγο του 1900 γίναμε, καλό αυτό, έχει πλάκα και ο Πολύδωρας
μόνο στα πόδια είναι γρήγορος.
Τέτοια αφασία τέτοιο μπάχαλο δεν έχει όμοιο του.
Καλλίτερα να πάω να ασχοληθώ με την φασολάδα μου παρά με όλους αυτούς.

Καλημέρα σε όλους, καλό πρωινό

3 σχόλια:

Xνούδι είπε...

ααααα καλημέρες πολλές. Ως πρώτο σχόλιο, συνηθίζω πάντα να είμαι εκτός θέματος.

Τα παιδιά της θάλασσας, είναι αυθεντικά. Ναι!
Και η αυθεντικότητα είναι από τα καλύτερά μου.

Χαμόγελα χνουδένια. :-)

Marialena είπε...

Καλημέρα Ναυτάκο! Μη κουράζεις το μυαλουδάκι σου με αηδίες. Λες και θα γίνει η ζωή μας καλύτερη με όλους αυτούς τους καραγκιόζιδες που μόνο φωνή και γκρίνια είναι στα τηλεοπτικά παράθυρα.Αααα! Ελπίζω να κοιμήθηκες ξεκούραστα και να ξυπνήσεις με καλή διάθεση! Μ.

Unknown είπε...

Καλησπέρα χνουδένια με το γλυκό
χαμόγελο, ευχαριστώ από καρδιάς
για τα καλά σου λόγια.
Πάντα ήμουν και θα παραμείνω
αυθεντικός
Γαλανομάτης και μοναδικός μέσα
στην απεραντοσύνη του μοναδικού
γαλάζιου της Θάλασσας
πάντα αυθεντικός
Ναύτης ποντοπόρος

Καλησπέρα Μαριαλένα μοναδική
δεν χολοσκάω αλλά μου την δίνει
ορισμένες φορές ρε παιδί μου.
ευτυχώς κοιμήθηκα καλά και ξύπνησα
με καλή διάθεση, πάντα έχω καλή
διάθεση και καλή καρδιά προ παντώς

θέλω γλυκό χαμόγελο πάντα!Ν.