Τετάρτη 29 Μαρτίου 2006

Οι κόρες των ματιών μου

Φύλαξε τα μωρό μου σαν τις κόρες των ματιών σου μου έλεγε η μητέρα μου, πάντα,
όταν μου έδινε κάτι πολύ πολύτιμο.
Όσο ήμουν μικρός παιδόπουλο ακόμα, λίγο πριν πάω σχολείο, στην πρώτη δημοτικού
οι εικόνες και τα γεγονότα περνούσαν μπροστά από τα μάτια μου χωρίς να μπορώ ακόμα
να αξιολογήσω και να μετρήσω την πολυτιμότητα αυτών που μου έλεγε η μητέρα μου
για τις κόρες των ματιών μου.
Η ομορφιά της αθωότητας που βλέπεις στα μάτια του νεογέννητου, του βρέφους που μόλις
πριν λίγο ήρθε στην ζωή και κοιτάει μέσα από τις κόρες των μοναδικών ματιών του να δει
την ζωή και όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω του είναι μοναδικό.
Το βλέπεις στα χαρακτηριστικά του προσώπου του και στις μοναδικές γκριμάτσες του.
Τώρα που αρχίζω να μεγαλώνω συνειδητοποιώ πόσο πολύτιμες είναι οι κόρες
των ματιών μου, των ματιών μας και αμέσως θυμάμαι αυτά που μου έλεγε η μητέρα μου
κάθε φορά, φύλαξε τα μωρό μου σαν τις κόρες των ματιών σου.
Κόρες, σπουδαία λέξη, μοναδική, τόσο στο λεξιλόγιο μας όσο κυρίως στην ζωή μας.
Κόρες, αυτές που ομορφαίνουν την ζωή μας, δίνουν χρώμα και νόημα μοναδικής ομορφιάς
και ουσίας στην ζωή μας.
Κόρες, μοναδικές και πολυαγαπημένες για την κάθε μητέρα και πατέρα.
Αυτή την ομορφιά είδε και ο δημιουργός την ώρα της δημιουργίας και τις ονόμασε Κόρες,
πολύτιμες και μοναδικές, και τις προστάτεψε με τρόπο μοναδικό γιατι είδε μέσα από τις κόρες
των δικών του ματιών την ομορφιά, το μεγαλείο και την μοναδικότητα ολόκληρου
του θαύματος της ζωής που μέσα σε αυτό ζούμε και απολαμβάνουμε.
Αυτό το θαύμα του δημιουργού μας το προσφέρουν οι κόρες των ματιών μας, απλόχερα.
Αυτήν την μοναδική ομορφιά της ζωής.
Αν αυτό δεν λέγεται ευτυχία, τότε πια είναι ?
Οι κόρες οι μοναδικές
Οι κόρες της ζωής μας, της χαράς, της ψυχής και της καρδιά μας.
Μέσα από τις κόρες περνάει όλη η ομορφιά της ζωής και μπαίνει στην ψυχή μας για πάντα,
αίσθηση μοναδικότητας για μένα, που θα μείνει χαραγμένη για πάντα
στα γαλανά μου μάτια.
Τα μάτια που μόλις ήρθα στον κόσμο, μέσα από τις κόρες των ματιών μου, αυτό που αντίκρισαν ήταν η μητέρα μου, όλος ο κόσμος, όλη η ομορφιά της ζωής.
Η Κωσταντίνα, αυτή η ομορφιά της αθωότητας που περνάει από μπροστά μου, με κοιτάει
στα μάτια και μου λέει με μοναδική γλύκα, για σου Μίμη τι κάνεις ?
για σου μωρό μου μοναδικό.
Εικόνα μοναδική και τρυφερή που μπαίνει μέσα στην ψυχή μου από τις κόρες των δικών μου
ματιών και της Κωσταντίνας.
Από τις κόρες των ματιών της κόρης μου της μοναδικής και όλες τις κόρες της ζωής μου.
Αν αυτό δεν λέγεται ευτυχία, τότε τι ?
Ακουμπισμένος στην κουπαστή της Γέφυρας αγναντεύω το απέραντο γαλάζιο του Ωκεανού
και το μοναδικό Μπλε του Ουρανού.
Ομορφιά που όμοια της δεν γίνεται, του βγάζω το καπέλο μου του δημιουργού
και υποκλίνομαι για την μεγαλοσύνη του για αυτό που βλέπουν τα μάτια μου.
Αυτό που βλέπουν τα μάτια μου μέσα από τις κόρες μπαίνουν στην ψυχή μου για πάντα.
Αυτή την μοναδική ομορφιά την κρατάω μέσα μου μέχρι το τέλος.
Λόγια βγαίνουν μέσα από την ψυχή μου ακουμπισμένος στην κουπαστή αγναντεύοντας
το πέλαγος.
Θάλασσα μάνα μου
αλμύρα μου εσύ
να πάρω ζωή από την ανάσα σου
το μοναδικό γαλάζιο σου
το Μπλε του Ουρανού
και μετά ας πεθάνω στην αγκαλιά σου την μοναδική.
Έτσι απλά !
Για σου Καπετάνιε μου, μου φωνάζει η Μέλπω περνώντας και με διακόπτει
από τις σκέψεις μου.
Να είσαι πάντα καλά Καπετάνιε μου.

4 σχόλια:

Marialena είπε...

Ομορφιά παντού ομορφιά στις κόρες των ματιών σου, στις κόρες που αναφέρεσαι. Γειά σου Καπετάνιε!

Unknown είπε...

Μαριαλένα μου καλή σου ημέρα.
σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,
ομορφιά παντού σίγουρα από μένα και
για όλες της κόρες που μέσα είσαι
και εσύ με τα μάτια σου
και της δικές σου κόρες της
μοναδικές.
Γειά σου Μαριαλένα!

Serenity είπε...

"Όλα όσα βλέπεις είσαι εσύ". Χαιρετώ τον όμορφο Καπετάνιο!

Unknown είπε...

Καλημέρα serenity!
Kαλώς σε βρήκα και πάλι
και ευχαριστώ για τα όμορφά σου
λόγια και για την επίσκεψη σου
στην σελίδα μου.
σε χαιρετώ με πολύ αγάπη
και τα όμορφα παραμύθια σου
εκεί φάινεται όλη η ομορφιά σου
της ψυχής και της καρδιάς

Καπεταν δημητρης