Κυριακή 26 Μαρτίου 2006

Έτσι ξαφνικά και απλά

Είμαι τρελός
Γιατί θέλω χρώμα και διαφορετικότητα
στην Ζωή μου
Είσαι τρελός μου λένε όλοι
Ναύτη την έχεις ψωνίσει
Έτσι ξαφνικά
Έτσι ξαφνικά μόλις σε είδα
Έτσι ξαφνικά μπήκες στην Ζωή μου
στην ψυχή μου στην καρδιά μου
Έτσι ξαφνικά και απλά.
Απλά είμαι ένα μεγάλο και ανεπτυγμένο παιδί
με χρυσή ψυχή και καρδιά και δυο όμορφα γαλανά μάτια.
Μάτια που κοιτάζουν τον κόσμο πάντα στα μάτια
χωρίς να τα κατεβάζω, γιατί είναι αληθινά.
Όταν τα δεις, βλέπεις την αλήθεια να λαμπιρίζει μέσα τους.
Μόνο τα μάτια λένε την αλήθεια
Και έτσι θα συνεχίσω
Και ας με λένε τρελό
Με αναγνωρίζουν οι άνθρωποι από τα μάτια μου
γιατί έχουν το χρώμα της Θάλασσας
έχουν μέσα τους όλη την ομορφιά της Ζωής.
Τους μιλάνε τα μάτια μου, τους ταξιδεύουν σε κόσμους
όμορφους, ονειρικούς και μαγικούς
τους κάνουν χαρούμενους και τους δίνουν το χρώμα της Θάλασσας
και του Ουρανού.
Τους δίνουν το χρώμα που δεν έχουν στην Ζωή τους.
Και όμως όλοι μου λένε
Είσαι τρελός
Έτσι ξαφνικά και απλά.
Δεν με κοιτάνε στα μάτια όμως
Μου μιλάνε με τα μάτια τους χαμηλωμένα
αποφεύγουν να με κοιτάνε στα μάτια, γιατί δεν θέλουν
να δουν την αλήθεια, την αποφεύγουν.
Και εγώ συνεχίζω να τους κοιτάζω
αλλά αυτοί εξακολουθούν να έχουν τα μάτια τους χαμηλωμένα.
Δεν θέλουν χρώμα και διαφορετικότητα στην Ζωή τους να δουν.
Εγώ όμως συνεχίζω να κοιτάζω τον κόσμο και τις ομορφιές του στα μάτια
γιατί θέλω χρώμα στην Ζωή μου.
Και ας με λένε τρελό.
Κοίταζα μια μέρα στις περιπλανήσεις μου μια πολύ όμορφη γυναίκα στα μάτια
και σε μια στιγμή με ρωτάει κοιτάζοντας με κατάματα, γιατί με κοιτάτε ?
έτσι απλά και ξαφνικά.
Δεν κοιτάω εσάς, τα μάτια σας κοιτάζω, που μέσα τους βλέπω
όλη την ομορφιά της ψυχής και της Ζωής.
Ευχαριστώ πολύ μου λέει, με μια γκύκα μοναδική.
Και εγώ συνέχισα να κοιτάω αυτά τα τόσο όμορφα μάτια, χωρίς να ενοχλώ.
Και ας με λένε τρελό.
Από μικρό και από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια.
Έτσι δεν λένε ?
Εγώ δεν χρειάζεται να πω τι είμαι
Αφού μου λένε οι άλλοι τι είμαι
Μίμη μωρό μου για να δω τα μάτια σου ? για κοίταξε με ? έτσι μου έλεγε η μητέρα μου
όταν κάτι δεν πήγαινε καλά, για να δει αν λέω την αλήθεια.
Αυτό κάνει κάθε μάνα
Η μάνα που μας έφερε στον κόσμο και στην Ζωή.
Και όμως όλοι μου λένε
Είσαι τρελός
Έτσι, ξαφνικά και απλά

Δεν υπάρχουν σχόλια: