Παρασκευή 3 Μαρτίου 2006


Νιφάδες Άνοιξης

Σήμερα είναι μιά διαφορετκή μέρα, ο ήλιος λάμπη από το πρωϊ η μέρα μεγάλωσε αρκετά αν και κάνει ακόμα κρύο.
Βλέπω από το τζάμι της μπαλκονόπορτας της κουζίνας μου τον κήπο και τους διπλανούς,θαύμα είναι,σχεδόν όλοι ανοίγουν της μπαλκονόπορτες για να μπη ο ήλιος και ο καθαρός αέρας της Άνοιξης.
Άλλος σκουπίζη,κάποια άλλη κυρία απλώνη ρούχα,άλλη καθαρίζη τα τζάμια των παραθύρων,βλέπης σήμερα είναι παρασκευή και οι πιο πολλοί έχουν καθαριότητα αυτό το έχω εμπεδώση χρόνια τώρα.
Εγώ έχω της πέμπτες, γελάω τώρα,σε καλό μου....
Τους περισσότερους τους ξέρω και με ξέρουν εδώ γύρω,δεν έχουμε βέβαια κοινωνικές επαφές αλλά γνωριζόμαστε έστω και μέσω μπαλκονιών,κάτι είναι και αυτό την σημερινή εποχή.
Έχουμε και λαϊκή αγορά σήμερα,κάθε παρασκευή,σε λίγο θα πάω και εγώ να σεργιανήσω για λίγο,μαρέση η αλήθεια η μυρωδιά της αγοράς,αυτό το σεργιάνησμα είναι μοναδικό,όμορφο,γραφικό,όμορφοι τύποι και τύπισες πηγενοέρχονται με τα καροτσάκια τους,είναι χάρμα οφθαλμών.
Πάντα μου άρεσε αυτό το πρωϊνό σεργιάνισμα.
Πίνω τώρα και το καφεδάκι μου παρέα με το τσιγάρο και ακούω τα νέα απο το ραδιόφωνο,όλα καλά.
Καλή μέρα σε όλους,με αγάπη,φιλάκια......

Δεν υπάρχουν σχόλια: