Τετάρτη 8 Μαρτίου 2006

Καλή όρεξη

Δεν τους πάω τους άνοστους ανθρώπους, θηλυκά και αρσενικά
Με τίποτα.......
Όλους αυτούς τους χωρίς αλάτι και πιπέρι.
Ακόμα και το φαγητό που φτιάχνουν είναι άνοστο, αυτά που λένε, αυτά που κάνουν,
πως κάθονται, πως περπατάνε, πως φέρονται, όλα χωρίς αλάτι και πιπέρι.
Στον έρωτα , χωρίς αλάτι, το πιπέρι είναι ανύπαρκτο.
Μπορεί να έχεις τέτοια σχέση?
Ε όχι ποτέ......
Δεν έκανα ποτέ σχέση κοινωνική, ερωτική, φιλική που δεν είχε Θαλασσινό αλάτι.
Μου λέει η Άννα στον καφέ,πολύ κρύος είναι βρε Δημήτρη μου.
Είναι και άνοστος? τη ρωτάω, τώρα τι να σου πω,αυτή είναι η αίσθηση μου,τουλάχιστον να ήταν λίγο κρύος πάει στο διάβολο,αλλά κρύος και άνοστος ε αυτό μου την δίνη ρε Δημήτρη μου,δεν το συζητάω άλλο.
Μόνο ρε γαμώτο που είναι καλό παιδί και όμορφος.
Τουλάχιστον είναι καλό παιδί και όμορφος Αννούλα μου.
Κάτι είναι και αυτό σε μια σχέση.
Να σου πω την αλήθεια Άννα μου,δεν έχω τίποτα μαζί τους,απλά δεν τους πάω όλους αυτούς τους χωρίς Θαλασσινό αλάτι.
Φιλιά και όλη μου την αγάπη στα μοναδικά παιδιά και αξέχαστα
της παρέας του καλοκαιριού.
Παιδιά που είναι ζυμωμένα και πλασμένα με Θαλασσινό αλάτι,τον αέρα και την μυρωδιά της Θάλασσας της μοναδικής και αγαπημένης.
Όταν καθίσεις και αγναντεύεις το πέλαγος, την απεραντοσύνη, καθισμένος σε μια μεριά του βράχου που είναι η εκκλησία της Παναγιάς,τότε μόνο θα καταλάβεις.
Μέλπω μουτράκι μοναδικό
Ντιάννα φινέτσα και λίκνισμα ονειρικό
Δέσποινα η ομορφιά της αθωότητας σε όλο της το μεγαλείο
Μάρκος μοναδική φυσιογνωμία
Σοφία η ομορφιά της γοητείας
Παναγιώτης μοναδικός, πλασμένος με Θαλασσινό αλάτι

Να είστε πάντα καλά,όπου και αν βρίσκεστε και η Παναγιά κοντά σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: