Παρασκευή 10 Μαρτίου 2006

Ένα παράθυρο ανοιχτό

Ένα παράθυρο ανοιχτό αφήνω πάντα στην καρδιά μου
πριν πέσει η νύχτα και φύγει η μέρα
φύγει η ζωή.
Όχι δεν είναι στίχος τραγουδιού, είναι η ίδια η ζωή, η περιπλάνηση μέσα στην ζωή
η πραγματικότητα της καθημερινότητας, όπως την ζω, όπως αναπνέω τον καθημερινό
αέρα της ζωής.
Το παράθυρο είναι ανοιχτό πάντα στην καρδιά μου για να μπαίνει ο καθαρός αέρας
της επόμενης μέρας και το φως της ζωής, τόσο του ήλιου όσο και της συννεφιάς.
Αλήθεια , είναι τόσο ευεργετικό να μπαίνει στην καρδιά μου ο καθαρός αέρας και το φως
της μέρας, της κάθε μέρας που δίνει ζωή και κουράγιο για να συνεχίσω να ζω.
Απλά είναι τα πράγματα, απλή και η ζωή που ζω, αρκεί να μην σε πάρει από κάτω
η καθημερινότητα και γίνει η ζωή σου ρουτίνα καθημερινή.
Μόλις ξύπνησα είναι νωρίς το πρωί και λέω.........
Δεν μετανιώνω που αγάπησα εσένα μόνο ζωή μοναδική
Μόνο εσένα αγαπώ και όλα τα όμορφα πλάσματα της ζωής που ζουν και κινούνται γύρω μου
και ανάμεσα τους και εγώ και πορεύομαι για την υπόλοιπη μέρα και όλες της μέρες
της ζωής μου.
Από τις καλλίτερες στιγμές κάθε πρωινού μου είναι ο πρωινός Ελλήνικος Καφές, μέτριος,
σε μεγάλη κούπα και το πρώτο τσιγάρο της μέρας.
Σκέτη απόλαυση, Ρουφάς την ζωή..........

Καλημέρα σε όλες και σε όλους
Η ζωή είναι ότι πιο όμορφο υπάρχει
Sailor Θαλασσινός αέρας

Δεν υπάρχουν σχόλια: