Πέμπτη 9 Μαρτίου 2006

Το μερτικό απ' την χαρά

Αυτό το γραφείο δεν θα το μοιραζόμασταν με κανέναν άλλο η άλλους εγώ και η Σάρα.
Και όμως ήμαστε στο ίδιο γραφείο.
Όλα σε σένα τα βρήκα, της λέω της Σάρας μπαίνοντας στο γραφείο, αυτό το ήξερα από καιρό μου απαντάει αμέσως, αλλά περίμενα να μου το πείς εσυ......
Μετά από σένα που να πάω που, λέει ο Πάριος στο τραγούδι που ακούω αυτή την όμορφη και μοναδική βροχερή μέρα.
Το μερτικό μου από την χαρά,την ομορφιά, την γοητεία, την φινέτσα, την αγάπη,
τον σεβασμό, την εκτίμηση και την εμπιστοσύνη είναι όλα αυτά και άλλα πολλά ανεκτίμητα
που βρήκα σε όλη μου την ζωή μέχρι και σήμερα απο της γυναίκες, τα κορίτσια της ζωής μου.
Ότι και να γράψω, ότι και αν πω είναι πολύ λίγα, ελάχιστα,για την Γυναίκα, για όλες της
Γυναίκες του κόσμου.
Υποκλίνομαι με αγάπη, εκτίμηση, σεβασμό σε όλα αυτά τα όμορφα πλάσματα που δημιούργησε ο δημιουργός σε όλες της γωνιές του Πλανήτη.
Από που να αρχίσω και που να τελειώσω, αρχή υπάρχει, από τότε που γεννήθηκα, τέλος
δεν υπάρχει.
Τα πρώτα πλάσματα που αντίκρισα είναι Γυναίκες, που με κοίταζαν με λατρεία και με συντρόφευσαν σε όλη μου την ζωή χαρίζοντας μου ευτυχία και χαρά.
Το πρώτο χαμόγελο το πήρα από της Γυναίκες, το πρώτο χάδι, την πρώτη αγκαλιά,αγάπη μοναδική, μου έμαθαν τι είναι η ζωή και στάθηκαν δίπλα μου στην χαρά, στην λύπη,
στην ευτυχία, στην στενοχώρια.
Στις όμορφες και άσχημες στιγμές της ζωής μου.
Τι να πρώτο πω, όλα θα μείνουν ανεξίτηλα στην μνήμη μου στην καρδιά μου στην ψυχή μου
στην ίδια την ζωή μου.
Είμαι πολύ τυχερός που μεγάλωσα ανάμεσα σε Γυναίκες σε όλη την διάρκεια της ζωής μου.
(δεν έχω τίποτα με τους άνδρες) τις αγάπησα και με αγάπησαν και θα εξακολουθώ να τις
αγαπάω και να τις λατρεύω μέχρι το τέλος της ζωής μου.
Πριν κλείσω αυτό το οδοιπορικό για την Γυναίκα ένα μεγάλο ευχαριστώ(που είμαι σίγουρος
ότι δεν φτάνει) στην Μητέρα μου Μαργαρίτα την μία και μοναδική μαμά του κόσμου που
μέσα από αυτή είδα τον κόσμο και της ομορφιές του, στην Πιπίτσα και Ανάστα την μοναδική
μου αδελφή Ειρήνη που μου στάθηκε όλα μου τα χρόνια και εξακολουθεί να βρίσκεται πάντα
δίπλα μου, στην κόρη μου Άννα την ομορφιά της αθωότητας και σε όλες της Γυναίκες
της οικογένειας.
Στέλνω την πραγματική μου αγάπη σε όλα αυτά τα πλάσματα που ομορφαίνουν την ζωή
μου και την λατρεία μου σε όλες της Γυναίκες του κόσμου σε κάθε γωνιά του Πλανήτη.
Η αγάπη μου να σας συντροφεύει για πάντα.
Σας αγαπώ..........
Σας λατρεύω, είστε μοναδικές, μόνο εσείς ομορφαίνετε την ζωή μας, εσείς μας δώσατε
την ζωή.

Επι τη ευκαιρία της Παγκόσμιας ημέρας της Γυναίκας

8 του Μάρτη

Δεν υπάρχουν σχόλια: