Πέμπτη 2 Μαρτίου 2006

1 Μάρτη 2006

Sailor
Καλημέρα στον καινούργιο Μήνα και στην καινούργια μέρα,σιγά σιγά μπαίνουμε στην άνοιξη,η μέρα μεγάλωσε αρκέτα, από το πρωϊ τρέχει
η μύτη μου,συναχώθηκα είμε με το χαρτομάντηλο στο χέρι όλη μέρα και δυο ντεπόν κάθε μέρα,εχθές πήγα στο σούπερ μάρκετ και τα πιο πολλά που πήρα ήταν χαρτομάντηλα, κουτιά για το σπίτι και πακέτα να τα έχω μαζί μου όταν είμε έξω, μαζί βέβαια με τα τσιγάρα μου.
Είναι ρε γαμώτο το στίλ μου να συναχώνομε αφού και το καλοκαίρι πάντα είμε συναχωμένος, τι να κάνω? η μέρα σήμερα πέρασε καλά σε γενικές γραμμές, το πρωϊ μαζί με τον καφέ μου άκουσα τα νέα απο το ραδιόφωνο όπως πάντα,από τον Φλας,για να μην μένω πίσω από τα γεγονότα,μετά ζύμωσα τον κυμά για να κάνω κεφτέδες το μεσημέρι που θα γυρίσω σπίτι,πρέπει να φάω κιόλας,αλλά για να φας πρέπει και να μαγειρέψης αλλιώς πρέπει να πάρης φαϊ απ'έξω κάτι που δεν κάνω γιατί δεν μαρέση βρε αδελφέ και έτσι πάντα μαγειρεύω με αγάπη και μεράκι,βλέπεις ζω μόνος μου και πρέπει να φροντίζω τον Δημήτρη να μην του λείπη τίποτα και έτσι όλα πάνε μια χαρά,δεν έχω παράπονο.
πήγα για της δουλειές μου έκανα την βόλτα μου,περπάτησα ευχάριστα
πέρασα λίγο και από τα μαγαζιά να δω βιτρίνες,χάζεψα όσο μου άρεσε
είδα όμορφα μουτράκια και χαριτωμένα πλάσματα και πέρασα και απο την καφετεριά μου για τον καφέ μου και να δω και την παρέα και τους γνωστούς στην περατζάδα,λίγο εφημερίδα ενημέρωση για τα αθλητικά κυρίως και απόψεις μετά για όλα τα αθλητικά,αργά το μεσημέρι γύρησα
σπίτι και τηγάνισα τους κεφτέδες είχα και κουνουπίδι και λίγο κρασί και καλή μας όρεξη,έφαγα μια χαρά ακούγοντας μουσική απο το ράδιο μου και μετά ένα τσιγαράκι και λίγη ανάπαυση μέχρι το απόγευμα.
Δεν έχω παράπονο πέρασα καλά σήμερα όπως πάντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: