Πέμπτη 16 Μαρτίου 2006

Η ομορφιά της Ζωής

η ομορφιά της Ζωής είναι ότι ο καθένας μας, άνδρας η γυναίκα, αγόρι η κορίτσι είναι
μια διαφορετκή προσωπικότητα.
Μοναδική, ξεχωριστή του ενός από τον άλλο η της μίας από την άλλη.
Αυτή είναι η αρμονία της ζωής που μέσα σ' αυτή ζούμε.
Η ομορφιά της Ζωής όπως λέω εγώ.
Οι σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων, η σχέση μεταξύ των ατόμων, οι προσωπικές σχέσεις
μεταξύ των δυο φύλλων.
Το πλησίασμα δυο διαφορετικών ανθρώπων και η σχέση που δημιουργείται μεταξύ τους
ανεξάρτητα του φύλλου τους.
Αυτό το πλησίασμα είναι Μαγικό, Μοναδικό και το οφείλουμε στον Δημιουργό.
Το αυθόρμητο χαμόγελο, η όμορφη λάμψη στα μάτια της συντρόφου σου η του συντρόφου σου
του φίλου η της φίλης σου είναι όλη η ομορφιά και η μαγεία της προσωπικότητας δυο
διαφορετικών ανθρώπων που εμείς οι πολύ άνθρωποι λέμε πάντα.
Είδες πως ταιριάζουν ?
Αυτοί οι δυο ταίριασαν, ταιριάζουν βρε παιδι μου.
Εγώ το είπα ότι θα ταιριάξουν.
Και όμως, λέω εγώ και οι δυο τους είναι διαφορετικές προσωπικότητες.
Δεν είναι θαύμα, είναι το θαύμα της Ζωής, η ομορφιά της Ζωής με την μοναδικότητα της.
Γλυκό και όμορφο αισθάνομαι χαμόγελο να έχει σχηματιστή στα χείλια μου τώρα που γράφω,
Όχι γιατί τα γράφω όμορφα αλλά γιατί η Ζωή είναι όμορφη, πολύ όμορφη,γλυκιά
και μοναδική.
Για όλους τους ανθρώπους τους σκεπτόμενους και μοναδικούς αφιερώνω αυτές τις σκέψεις μου, τις σκέψεις που κουβαλάω μαζί μου χρόνια τώρα μαζί με το οδοιπορικό της Ζωής μου
και την περιπλάνηση μου μέσα στην Ζωή και τις ομορφιές της.
Μου αρέσει να σε κοιτώ στα μάτια και όχι να κάθεσαι με το κεφάλι κατεβασμένο και να κοιτάς κάτω, η να αποφεύγεις το βλέμμα μου και τα μάτια μου τα γαλανά.
Μέσα στα μάτια βλέπεις όλο τον κόσμο και τις ομορφιές του.
Υπάρχει πιο όμορφη στιγμή, πιο μαγική από το να κοιτάς δυο όμορφα, γλυκά μάτια και ένα
τρυφερό βλέμμα ?
Σίγουρα Όχι..
Μα τότε γιατί δεν με κοιτάς ?
Γιατί χαμηλώνεις το βλέμμα σου?
Τ ι είναι αυτό που φοβάσαι ?
Αλήθεια πολλά, πάρα πολλά τα ερωτήματα.
Χαμογελάω τώρα που τα γράφω, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα.
Τα μάτια το βλέμμα είναι ο καθρέπτης της ψυχής της καρδιάς του εσωτερικού σου κόσμου
του μαγικού και όμορφου κόσμου της Ζωής.
Απόλαυσε λοιπόν όλη την ομορφιά αυτή κοιτώντας με στα μάτια.
Μην φοβάσαι.
Μήπως φοβάσαι την ομορφιά της Ζωής?
Την ομορφιά της ψυχής ?
Την ομορφιά και μαγεία της στιγμής ?
Τι επιτέλους φοβάσαι?
Πάντως εγώ όπως και να είσαι
Πάντα θα σε αγαπώ
Ζωή μοναδική!

2 σχόλια:

Marialena είπε...

Τι όμορφα λόγια βγαίνουν από μια εξίσου όμορφη ψυχή! Καλημέρα Δημήτρη!

Unknown είπε...

Καλησπέρα Μαριαλένα!
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
είσαι μια πολύ κούκλα ψυχή και
ένας πολύ ευαίσθητος άνθρωπος
αυτό το λέω από καρδιάς!!!!!!!!
Να είσαι καλά και πάντα ευτυχισμένη
και προπαντός χαρούμενη.
Φιλιά που διαβάζεις την σελίδα μου
σου στέλνω ένα γλυκό χαμόγελο.
Ναυτάκος