Κυριακή 5 Μαρτίου 2006

Πρωινό αρχές του Μάρτη

Αυτές οι μέρες είναι διαφορετικές από όλες τις άλλες μέρες του χρόνου.
Αλλάζουν οι εποχές, αλλάζουν και οι μέρες, η κάθε μια έχει την δική της ομορφιά, την μοναδικότητα σε όλο το φάσμα του χρόνου.
Η μέρα σήμερα ξεπρόβαλε ηλιόλουστη, με ένα ελαφρύ αεράκι που κάνει τα φύλλα από
τα δένδρα να λικνίζονται νωχελικά, μια ομορφιά μοναδική, μια πινελιά άνοιξης.
Μόλις ξύπνησα, σηκώνομαι και νωρίς βλέπεις και ας πέφτω για ύπνο πάντα αργά μετά
τα μεσάνυχτα. Το έχω πια συνηθίσει, κοιμάμε όμως πάντα αργά το μεσημέρι όταν είμαι
βέβαια στο σπίτι μετά το φαγητό, ας πούμε το μεσημεριανό.
Τράβηξα τις κουρτίνες από τις τζαμόπορτες και γέμισε φως και ήλιος μοναδικός, άνοιξα και λίγο για να μπεί καινούργιος, φρέσκος αέρας άνοιξης, μια διαφορετική αίσθηση από όλες
τις άλλες, χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη μου αμέσως, ευχαρίστηση, ικανοποίηση από
αυτό που έβλεπα και αισθανόμουνα, μια γλύκα μοναδική με γεύση άνοιξης, δεν χόρταινα
να κοιτάζω έξω τον κήπο μας και τους άλλους κήπους, τα γύρο μπαλκόνια, μια ζωγραφιά
μαγική με χρώματα μοναδικά που μόνο ο δημιουργός μπορεί και δίνει.
Κάνω τον καφέ μου στο μπρίκι διπλό μέτριο όπως πάντα, σε μεγάλη κούπα και ανοίγω
το ράδιο για την πρωινή μου ενημέρωση, κάθομαι στην γνωστή μου καθημερινή θέση στην
κουζίνα με θέα προς τον κήπο βλέποντας από την μπαλκονόπορτα ένα μέρος της ομορφιάς
της φύσης, ανάβω το πρώτο τσιγάρο της μέρας με μεγάλη ευχαρίστηση και ικανοποιηση
ακούγοντας τα νέα της ημέρας με προσοχή. Πολιτικά, οικονομικά, κοινωνικά, αυτό γίνεται
σχεδόν κάθε μέρα. Σήμερα όμως είναι διαφορετικά γιατί? γιατί είναι το τριήμερο της καθαρής Δευτέρας και του καρναβαλιού, από σήμερα όσοι μπορούν φεύγουν από την μεγάλη αυτή
πολιτεία και πάνε όπου έχουν κανονίσει και πολλές φορές όπου βρούνε, για να φύγουν
αδειάζει τρόπος του λέγειν η μεγάλη πόλης, απλά κυκλοφορείς πιο άνετα παντού, πηγαίνεις
πιο γρήγορα , κάτι είναι και αυτό. Εγώ βέβαια δεν έχω και αυτοκίνητο και δεν με νοιάζει
και πολύ, γιατί δεν βιάζομε να πάω, δεν βιάζομε ποτέ, εκτός αν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος.
Ενημέρωση για αυτούς που φεύγουν, που πρόκειται να φύγουν, που έχουν φύγει, να προσέχουν για να ξαναγυρίσουν ξανά, καλό αυτό, δελτίο καιρού για ενημέρωση, άλλο καλό
προσοχή λοιπόν και καλή επιστροφή σε όλους σας.
Εξακολουθώ να πίνω τον καφέ μου και να προσέχω την ενημέρωση με το βλέμμα στον κήπο και στην ομορφιά της άνοιξης.
Η ώρα περνά, πάω να ντυθώ για να βγω έξω να περπατήσω μέχρι την πλατεία, αυτή την τόσο όμορφη μέρα, μέσα από τους καταπράσινους δρόμους της πόλης που μένω, αυτό είναι
αλήθεια, εδώ που ζω είναι πολύ όμορφα και ήσυχα, θα στενοχωρηθώ αν κάποτε πρέπει να
φύγω από εδώ, δεν πειράζει, έχουμε καιρό ακόμα.
Κατεβαίνω ντυμένος καλά γιατί κάνει ακόμα ψύχρα, θέλει προσοχή, πριν μέρες η μύτη μου
έτρεχε όλη μέρα, περνώντας χαιρέτησα τα παιδιά στο προποτζίδικο και στο πρατήριο του
ψωμιού τα κορίτσια, συνέχισα περπατώντας αργά από το πεζοδρόμιο, μόνο που εδώ θέλει
προσοχή γιατί όλα τα πεζοδρόμια είναι γεμάτα απο ακαθαρσίες ( για να μην πω άλλη κουβέντα) σκύλων, πολλών σκύλων, ξαφνικά όλοι έγιναν ζωόφιλοι και τραβάνε μαζί τους
κάθε είδος ράτσας και κάνουν όλα μα όλα τα πεζοδρόμια μην πω.
Δεν τρέχει τίποτα για αυτό, αφασία, παιδεία του κερατά, υψηλής στάθμης και σου λένε και απο πάνω ότι είναι ζωόφιλοι.
Τι να πω ρε γαμώτο, λες και εμείς ήμαστε από άλλο πλανήτη.
Το προσπερνάω τι να πω άλλο...........
Πάω στο περίπτερο της πλατείας μας όχι για εφημερίδα γιατι εφημερίδα παίρνω μόνο
κάθε Σάββατο, αλλά για να τα πούμε με τον περιπτερά, είναι βλέπεις ολυμπιακός και εγώ
πρέπει να ομολογήσω παναθηναϊκος και τα λέμε ένα χεράκι πριν πάω με την ομάδα την παρέα για καφέ και κουσκούσι, εδώ τώρα γίνεται ο χαμός.
Η πλατεία πολύ όμορφη αυτή την εποχή, γεμάτη από όμορφα και γελαστά προσωπάκια που
παίζουν και τρέχουν πάνω κάτω χωρίς να κουράζονται, με τις μαμάδες να τα προσέχουν
αφού κάθομαι και τα χαζεύω, αλήθεια είναι μια ομορφιά συν την καταπράσινη
και λουλουδιασμένη πλατεία, εικόνες που παίρνω για πάντα μαζί μου στον δικό μου σκληρό
δίσκο και θα με ακολουθούν όλη την υπόλοιπη ζωή.
Νάνε όλοι μα όλοι καλά και ευτυχισμένοι και χαρούμενοι.
Καλή μέρα σε όλους σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: