Δευτέρα 20 Μαρτίου 2006

Μάτια Θαλασσιά

Είναι εκεί δεν μπορώ ν' αλλάξω
με δυο μεγάλα μάτια πίσω απ' το κύμα
από το μέρος που φυσά ο αγέρας
ακολουθώντας τις φτερούγες των πουλιών
είναι εκεί με δυο μεγάλα μάτια

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ


Έχω μια αγάπη, μια ψυχή, για σένα Θάλασσα μοναδική
Στην αγκαλιά σου πέρασα όλη μου την Ζωή και δεν το μετανιώνω
Στα μάτια σου τα Θαλασσιά τα όμορφα και μοναδικά, είδα όλη την ομορφιά της Ζωής
και την κράτησα μέσα μου για όλη μου την Ζωή.
Αυτά τα τόσο όμορφα μάτια τα Θαλασσιά μόνο εσύ τα έχεις, με το χρώμα το γαλάζιο του ουρανού, κανείς άλλος.
Θάλασσα μοναδική και αγαπημένη θα μείνεις πάντα για μένα ότι πιο όμορφο.
Ποτέ δεν θα σταματήσω να ψάχνω και να αγναντεύω το πέλαγος να δω τα μάτια σου τα μοναδικά τα Θαλασσιά, μέσα στην απεραντοσύνη του Ωκεανού, μέσα στο υπέροχο γαλάζιο
του Ουρανού και να κοιμηθώ στην αγκαλιά σου με το γλυκό και υπέροχο νανούρισμα σου.
Πόσες ημέρες, βδομάδες, μήνες, χρόνια περάσαμε μαζί, μια σχέση τρυφερή, μοναδική
είναι σαν να ήταν χθές και όμως πέρασαν τόσα χρόνια, μια ολόκληρη Ζωή.
Πως να ξεχάσω τα μεγάλα όμορφα μάτια σου τα Θαλασσιά.
Αυτά με συντρόφευαν στα μακρινά μου ταξίδια στον απέραντο Ωκεανό και στο πέλαγος
το μοναδικό.
Όταν ερχόταν το βράδυ κούρνιαζα στην ζεστή αγκαλιά σου, την γνώριμη πια για μένα
και αγαπημένη και έκλεινα τα μάτια μου τα γαλανά για να κοιμηθώ με μιά ομορφιά μοναδική
που όμοια της μόνο ονειρική μπορεί να είναι, για να ξυπνήσω το πρωί και να αντικρίσω
τα μάτια σου τα μοναδικά τα αγαπημένα τα Θαλασσιά.
Και το ταξίδι στο πέλαγος συνεχίζεται μέσα στο απέραντο γαλάζιο.
Αυτή η σχέση μας δεν τελείωσε ποτέ, συνεχίζεται, ποτέ δεν θα τελειώσει.
Τα μάτια σου θα με κοιτάζουν και θα τα κοιτάζω μέχρι να φθάσει το τέλος.
Θ α με συντροφεύουν για όλη την υπόλοιπη ζωή μου όπως με συντρόφευσαν μέχρι
μέχρι και σήμερα.

Για σας Μάτια μου Θαλασσιά

Δεν υπάρχουν σχόλια: