Δευτέρα 27 Μαρτίου 2006

Έτσι απλά χωρίς πολλά λόγια .......

Γιατί η Ζωή είναι πολύ απλή
Δεν χρειάζεται πολλά πασαλειψατέρ, όπως τα λέω εγώ
και μέϊκ απ, έτσι δεν το λένε ?
Τι έχεις να κρύψεις άραγε ?
Φοβάσαι και τρέμεις το πως είσαι ?
Δεν σου αρέσει όπως είσαι Ελένη μου ?
Τι προσπαθείς να κάνης Ελένη μου ?
Να εντυπωσιάσεις τον Δημιουργό ?
Εμένα πάντως για να πω την καθαρή αλήθεια
δεν με εντυπωσιάζεις με τίποτα, πόσο μάλλον τον Δημιουργό.
Τι καραγκιοζλίκια είναι αυτά ?
Σαν λατέρνα έχεις γίνει
Σαν αρχαία τραγωδία είσαι Ελένη μου
Δεν το βλέπεις ρε γαμώτο ?
έχεις χάση την αίσθηση του όμορφου ?
Πες μου σε παρακαλώ Ελένη μου
Τι έχεις πάθη ?
Δημήτρη μου έχω μεγαλώσει, προ πολλού πέρασα τα 45 και όλο και ανεβαίνω
και δεν μου αρέσει αυτό που βλέπω σε μένα, όπως με βλέπω.
Μα τι μου λες Ελένη μου ?
Σου αρέσει η Ελένη με όλα αυτά τα καραγκιοζλίκια ?
Είσαι στα καλά σου ?
Δεν κοιτάς που έχεις γίνει σαν λατέρνα ?
Δεν σου αρέσει η Ελένη, η ατόφια η original ?
Αυτή, όπως ακριβώς είσαι κοντά στα 50 σου
Κρίμα Ελένη μου, γλυκιά μου Ελένη.
Που πήρες και Τζιπ 4x4 με την ψευδαίσθηση ότι θα φαίνεσαι πιο νέα, πιο όμορφη
και θα κατακτήσεις όλους τους γκόμενους που ονειρεύεσαι στην ζωή σου.
Η Ζωή δεν εξαγοράζεται Ελενάκι μου, λάθος το κατάλαβες.
Τι τερτίπια είναι όλα αυτά ?
Τι θέλεις να παραστήσεις την Μαντόνα ?
Είδες, αυτή είναι 48 χρόνων και μανούλι
Ναι, μα Ελένη μου, αυτή είναι η Μαντόνα
Όχι η Ελένη
Γιατί Μίμη μου, με αυτές που βγαίνεις εσύ είναι καλλίτερες?
Ασφαλώς Ελένη μου, είναι μοναδικές, και ξέρεις γιατί ?
Γιατί είναι αυθεντικές, απλές, γήινες προ παντός Ελένη μου
αληθινές και γυναίκες, ενώ εσύ κοντεύεις να χάσης το φύλλο σου
με όλα αυτά τα καραγκιοζλίκια που κάνης.
Αν δεν το έχεις χάσει ακόμα.
Μου φαίνεται ότι έχεις μπερδέψει τα μπούτια σου Ελένη μου
με όλα αυτά τα καμώματα σου.
Έχεις μπλέξει το πάνω κεφάλι με το κάτω Ελένη μου γλυκιά.
Το χαϊδεύεις καθόλου το κεφάλι σου Ελενάκι μου ?
Δεν φταίει η ηλικία Ελένη μου, αλλά το κεφάλι σου.
Πιο από τα δυο ?
Εγώ ξέρω!
Εσύ ψάξε να το βρεις
και άμα το βρεις έλα να μου το πεις
Γλυκιά μου Ελένη.
Και ο Σπύρος μου έλεγε!
Ρε Ναυτάκο είσαι τρελός
Αλλά ωραίος τρελός......
Η αλήθεια είναι ότι δεν ήξερα πως υπάρχουν και ωραίοι τρελοί
Τώρα το έμαθα, για σου Σπύρο μου

Η μοναδικότητα της γυναίκας
σου δίνει την μαγεία της Ζωής

Έτσι απλά χωρίς πολλά λόγια
από έναν πράγματι τρελό της Ζωής

Δεν υπάρχουν σχόλια: