Δευτέρα 6 Μαρτίου 2006

Η ομορφιά της ψυχής και του κορμιού

Μεγάλη κληρονομιά η λαϊκή μας παράδοση......

Άνοιξη η εποχή της γονιμότητας η λατρεία της γονιμότητας
Η ομορφιά της αθωότητας σε όλο της το μεγαλείο της ψυχής και
του κορμιού.
Φαλλός στοιχείο της γονιμότητας.
Τον κρατούσαν στα χέρια τους τα κορίτσια στις τελετές,μέχρι και
η κόρη του Αριστοφάνη και έκαναν παρέλαση, όμορφες, καμαρωτές, σπαθάτες, λικνίζοντας τα κορμιά τους ερωτικά, χάρμα οφθαλμών, όχι
μόνο για μας τους αρσενικούς αλλά και για τα θηλυκά.
Είναι η εποχή που το αρσενικό μυρίζει το θηλυκό η και το θηλυκό
το αρσενικό.Χωρίς αυτή την μυρωδιά την θεϊκή δεν γίνεται γονιμότητα, δημιουργία, είναι η ίδια η ζωή, η ομορφιά όλης της ζωής.
Περνάνε από μπροστά μου κορίτσια και αγόρια λικνίζοντας τα κορμιά τους ερωτικά στους ήχους της μουσικής,τι ομορφιά θεέ μου ψιθυρίζω,
γεμίζουν τα μάτια μου, η ψυχή μου,το κορμί μου ομορφιά,γλύκα,ευχαρίστηση,ικανοποίηση μοναδική.
Μια αίσθηση που ομορφαίνει και ικανοποιεί, να μην τελειώσει ποτέ
χάρμα οφθαλμών μπροστά στα μάτια μου και μέσα στο κορμί μου όλη
η ομορφιά της ζωής.
Αν αυτό δεν λέγεται ευτυχία τότε τι είναι άραγε η ευτυχία?
Αυτές οι εικόνες που αποτυπώνονται μέσω των ματιών μου στην μνήμη μου και στην ψυχή μου δεν θα σβήσουν ποτέ μέχρι το τέλος
της ζωής μου.
Λατρεία της γονιμότητας
Είμαι και θα παραμείνω λάτρης όλων των όμορφων ερωτικών πλασμάτων.
Όλη η ομορφιά της ζωής είναι το ερωτικό λίκνισμα
και κάλεσμα για έρωτα.

Sailor

Δεν υπάρχουν σχόλια: