Τρίτη 7 Μαρτίου 2006

Σήμερα, ημέρα Δευτέρα

Καθαρή Δευτέρα σήμερα......
Με μπερδεύει όλο αυτό.
Χαίρομαι και τρομάζω μαζί...
Το τασάκι μου γεμάτο αποτσίγαρα.Τώρα για να πω την αλήθεια πάντα βλέπω το τασάκι μου γεμάτο αποτσίγαρα, έχει γίνει γραφικό πλέον
το έχω συνηθίσει πια παρ'όλο που το αδειάζω συχνά.
Γνώριμη εικόνα για μένα, πολλά χρόνια,μαζί με μια κούπα Ελληνικό
καφέ μέτριο.Ξύπνησα νωρίς όπως πάντα,πρωινό Δευτέρας,πίνω τον πρώτο
καφέ της ημέρας.
Η μέρα είναι μπροστά μου,παίρνω ένα παυσίπονο γιατί το κεφάλι μου πάει να σπάσει σε χίλια κομμάτια.
Συννεφιά έξω,αυτή η μουντάδα,ένας καιρός γεμάτος κατήφεια.
Η διάθεση μου όχι καλή για να πω την αλήθεια,κοιτάζω έξω από την τζαμόπορτα της κουζίνας,όλο και σκοτεινιάζει, τα φύλλα στα δένδρα του κήπου λικνίζονται όλο και πιό ζωηρά στο ρυθμό του αέρα,τα σύννεφα τρέχουν,μαύρο άσπρα,γεμίζουν αργά με βροχή.
Ακούω στο Ράδιο τα νέα της ημέρας στον αγαπημένο μου σταθμό
ενημέρωση για τα κούλουμα που είναι σήμερα και αν θα μπορέσουμε να
πετάξουμε τον χαρταετό,όλες οι πληροφορίες σήμερα και η ενημέρωση
είναι γύρω από την φασολάδα,την λαγάνα,τον χαρταετό,αμόλα καλούμπα
και γενικά για το σαρακοστιανό τραπέζι.
Μουσική καρναβαλιού,όμορφη συντροφιά,ρυθμοί μοναδικοί.
Λατινοαμερικάνικοι,Νοτιοαμερικάνικοι,μουσική Κουβανέζικη,Αφρικάνικη
που σε μεταφέρει,σε ταξιδεύει στους τόπους του Καρναβαλιού.
Πρώτο θέμα βέβαια η απονομή των Όσκαρ και η ανατροπή με το Όσκαρ
καλλίτερης ταινίας,βρε πρεμούρα από το πρωί.
Τώρα ακούω ένα Πορτογέζικο τραγούδι που μου χαϊδεύει τα αυτιά.
Ο ουρανός μουντός, άρχισε να κάνει ψύχρα,στον δρόμο δεν έχει πολύ
κίνηση ακόμη,είναι νωρίς το πρωί,μερικοί περνούν κρατώντας σακούλες με λαγάνες,το έθιμο βλέπεις.
Σε λίγο θα φύγω για να πάω πλατεία,να περπατήσω,να αναπνεύσω καθαρή Δευτέρα,να πιω και τον δεύτερο καφέ στην καφετέρια,κουβεντούλα για
ποδόσφαιρο,για τα χθεσινά ματς βλέπεις να μην μένουμαι και πίσω.
Δεν πάω πουθενά αλλού σήμερα παρ'όλο που είμαι καλεσμένος.
Θα κάτσω σπίτι,Φασολάδα,Λαγάνα,Κρασάκι,Ελιές και Χαλβά με λεμόνι
και κανέλα.
Του χρόνου πάλι και για χαρά σε όλους.
Για το μόνο που στενοχωρήθηκα είναι που δεν πέταξα φέτος Αετό και
δεν αμόλυσα καλούμπα.
Να περνάτε καλά,όπως σας αρέσει.
Φιλάκια πολλά σε όλους τους Χαρταετούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: