Δευτέρα 13 Μαρτίου 2006

Συννεφιασμένη Κυριακή

Σήμερα είναι καιρός για σπίτι, συννεφιά έξω γενική και βρέχει από το πρωί, αργά και σταθερά. Όμορφος ο κήπος και όλοι οι γύρω όπως βλέπω από την τζαμόπορτα, καθαρά τα φύλλα στα δένδρα, στα λουλούδια, οι κήποι είναι στις ομορφιές τους αυτή την εποχή, εδώ που μένω όλα τα σπίτια
έχουν κήπους και οι δρόμοι είναι γεμάτοι δένδρα,δεξιά, αριστερά είναι πολύ όμορφα να κάνεις την βόλτα σου,περπατώντας βέβαια,όχι με το αυτοκίνητο όμως και δεν το λέω αυτό επειδή δεν έχω αυτοκίνητο, όχι, αλλά μόνο περπατώντας αισθάνεσαι την ομορφιά του περιβάλλοντος
ομορφιά μοναδική που αυτή την εποχή η φύση έχει φορέσει τα καλά της
στο περιβάλλον, είναι μοναδικά,όπως όλες της εποχές του χρόνου.
Δεν θα πω να σταματούσε ο χρόνος τώρα μέσα σ' αυτή την ομορφιά,όχι
ο χρόνος συνεχίζεται και η ζωή δεν σταματά, αυτή είναι η ομορφιά
της ζωής και το ενδιαφέρον να συνεχίσεις να ζείς, αλλιώς, άστα
ρουτίνα καθημερινή και καθημερινότητα μελαγχολική, ενώ γύρω σου ζουν και κινούνται, λικνίζονται όμορφα,ερωτικά,μαγικά όλα τα όμορφα
πλάσματα της ζωής.
Ένα μαγικό μοναδικό ταξίδι στην ζωή.
Δεν θα πω να μην τελειώσει ποτέ γιατί αυτό δεν γίνεται, όλα κάποτε
τελειώνουν, γιατί έτσι είναι φτιαγμένη η ζωή από τον δημιουργό.
Όμορφο και γλυκό χαμόγελο έχει σχηματιστεί στα χείλη μου αυτή την στιγμή που μονολογώ για όλα τα όμορφα της ζωής.
Δεν είναι ικανοποίηση, περισσότερο είναι ευχαρίστηση, μια αίσθηση
διαφορετική από όλες της άλλες,μια γεύση μοναδική, γεύση ζωής.
Πίνω τον καφέ μου τον πρωινό καπνίζοντας και γεμίζω το σταχτοδοχείο
παρέα μου έχω το Ραδιοφωνάκι μου και ακούω τους αγαπημένους μου σταθμούς.Κυριακή σήμερα, κοντεύει μεσημέρι όπως βλέπω στο ρολόι του
τοίχου, το τηλέφωνο κτύπησε μόνο μια φορά σήμερα, ήταν η Ειρήνη,
που πήρε να δει τι κάνω, να είναι καλά.
Βλέπω τον κήπο, βρέχει ακόμα απαλά και εγώ ακούω τον Φλας 96 τώρα
είναι η Κυριακάτικη εκπομπή της Κατερίνας με μουσική από τον Σταμάτη Γιατράκο, είναι από τους καλλίτερους.
Το Ραδιόφωνο ήταν και είναι η καλλίτερη μου συντροφιά και με συντροφεύει πάντα όταν γράφω, διαβάζω και πίνω τον καφέ μου καπνίζοντας, ακούω την ενημέρωση καθημερινά, μουσική απο τους μουσικούς σταθμούς της μεγάλης πόλης και όλα τα αθλητικά.
Σήμερα δεν θα πάω πλατεία για καφέ όπως άλλες Κυριακές, θα μείνω
σπίτι παρέα με το ραδιόφωνο μου και το διάβασμα.
Πριν λίγο έβαλα και πλυντήριο το ακούω που δουλεύει, τελείωσα
και το μαγείρεμα για το μεσημέρι και έτσι είμαι κομπλέ.
Σαν τον άνεμο στους δρόμους τριγυρνώ λέει τώρα ο Ρέμος.
Εγώ όμως είμαι εδώ με χαμόγελο γλυκό.
Για σένα αλήτη μου μένω απόψε σπίτι μου λέει τώρα η Βανδή
και εγώ το ίδιο κάνω, μένω απόψε σπίτι μου...
Η βροχή συνεχίζει να πέφτει γλυκά νωχελικά
Καλή μέρα σε όλους
Καλημέρα στην ζωή.......

2 σχόλια:

Marialena είπε...

Καλησπέρα και καλή σου αρχή στο ημεροδύχτιο! Όμορφα λόγια διαβάζω ενός όμορφου στη ψυχή ανθρώπου... καλή συνέχεια στις εμπνεύσεις σου, Μαριαλένα

Unknown είπε...

Καλησπέρα marialena
Είσαι το πρώτο πρόσωπο που με καλώς
ορίζει και δεν μπορώ να μην σε
ευχαριστήσω για την εκτίμηση τον
σεβασμό που δείχνης για μένα
ευχαριστώ για τα πολύ όμορφα σου
λόγια.
Θα μείνω πάντα όμορφος στην ψυχή
και στην καρδιά.
Οι άνθρωποιμε αγωγή,μόφωση,παιδία
κατάρτηση και καλούς τρόπους
συμπεριφοράς φένονται.
Ένας από αυτούς είσαι και εσύ