Κυριακή 2 Απριλίου 2006

Ταξιδεύοντας......

Μέσα στις ομορφιές
της Ζωής και της Ψυχής

Πρωινό σήμερα μοναδικό, από τα όμορφα ανοιξιάτικα πρωινά.
Με τον ήλιο να ανεβαίνει στον Ουρανό νωχελικά και να ζεσταίνει
τις αισθήσεις μας και την καρδιά μας,το φως του να μας δίνει
καινούργια ζωή και να φωτίζει όλα αυτά τα θαυμαστά της φύσης που
είναι γύρω μας, ένας πράγματι μοναδικός πίνακας ζωγραφικής,
ανεκτίμητος, που μόνο το μεράκι και το μαγικό χέρι του Δημιουργού
ζωγράφισε και τον χάρισε σε μας, για να απολαμβάνουμε την ομορφιά
της ζωής και της δημιουργίας.
Την απολαμβάνουμε άραγε Καπετάνιε μας ?
Εσύ, πρέπει να ξέρεις,που τα βλέπεις όλα από πάνω,από ψιλά και που
δεν είσαι μόνο Καπετάνιος στη Θάλασσα αλλά είσαι Καπετάνιος
και στη ζωή.
Την απολαμβάνουμε,βέβαια,ο καθένας μας με τον δικό του τρόπο
τον μοναδικό,γιατί ο κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός σε όλο τον πλανήτη,δεν μοιάζει ο ένας με τον άλλο,υπάρχει διαφορετικότητα
μεταξύ τους,αυτό είναι το θαυμαστό της Δημιουργίας.
Όχι μόνο στούς ανθρώπους αλλά στα ζώα,στα φυτά,τα λουλούδια,
το κλίμα,τον αέρα,την βροχή,την γώσσα και όλα.
Αυτή η διαφορετικότητα είναι το μεγαλείο της δημιουργίας σε όλο
τον πλανήτη,η μοναδικότητα της ομορφιάς που μέσα σε αυτή ζούμε.
Αυτό βλέπω από πάνω ταξιδεύοντας,σε όλο τον πλανήτη όλα αυτά
τα χρόνια, μέσα στις ομορφιές της ζωής.
Το αν απολαμβάνουν όλοι αυτή την ομορφιά της ζωής και της ψυχής.
για να πω την αλήθεια,δεν το βλέπω από πάνω στις περιπλανήσεις μου,
τουλάχιστον με τα δικά μου μάτια.
Δεν μπορώ να δω τον κόσμο,την ζωή,μέσα από τα μάτια των άλλων
συνανθρώπων μου.Εγώ βλέπω τον κόσμο μόνο με τα μότια τα δικά μου
τον βλέπω όμως,και όχι απλώς τον κοιτάζω.
Ο δρόμος προς την ευτυχία περνάει μέσα από τα μάτια,μόνο όταν βλέπεις,όχι όταν απλώς κοιτάζεις.
Καπετάνιε μου πως θα βρώ αυτή την διαφορά ?
Θά την βρεις μόνο με τα μάτια,γιατί, μπορείς να νοιώσεις
και με τα μάτια.Αυτή την θαυμαστή δημιουργία μας χάρισε
ο δημιουργός,τα μάτια,είναι όλη η ζωή προς την ευτυχία,γιατί
αυτά βλέπουν τον δρόμο και όχι απλώς τον κοιτάζουν.
Αυτό το μοναδικό δώρο μας προσέφερε ο δημιουργός απλόχερα,
με την μεγαλοσύνη που τον διακρίνει,αρκεί να βρούμε το "σημείο"
ο καθένας το δικό του.
Και εγώ συνεχίζω ταξιδεύοντας μέσα στις ομορφιές
της Ζωής και της Ψυχής.
Άραγε θα φτάσω μέχρι το τέλος ?
Εγώ πάντως συνεχίζω να βρω την γνώση μεχρι το τέλος και μετα.....
Ας αναπαυθώ στην γειτονιά των αγγέλων.

Έτσι,απλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: