Δευτέρα 24 Απριλίου 2006

Θάλασσά μου εσύ.......

Το πιο μακρύ ταξίδι μου εσύ
θάλασσα μου, Ζωή μου εσύ
ψυχή μου, άνεμος Ζωής μου εσύ
ανάσα μου, γλυκιά μου, μοναδική μου εσύ

Θάλασσα, αγάπη μου, ερωτά μου εσύ
αγκαλιά μου ζεστή και τρυφερή μου εσύ
μάτια γαλάζια της ζωής μου εσύ
ταξίδια στα γαλάζια μάτια σου εσύ

Σεργιάνισμα στον κόσμο στη ζωή πάντα εσύ
πάνω στο κύμα σου ταξίδεψα όλη μου τη ζωή εσύ
με τον αγέρα τις ανάσα σου τις μοναδικής εσύ
μέσα στο γαλάζιο του κορμιού σου εσύ
κάτω απ' το μπλε του ουρανού και των αστεριών εσύ

Όνειρα, χαρές, λύπες κάναμε μαζί εσύ
θάλασσα μάνα μου συντροφισσά μου εσύ
ψυχή απ' την ψυχή σου, ζωή απ' την ζωή σου εσύ
θύμησες μοναδικές, ονειρεμένες, μες την αγκαλιά σου εσύ

Ζήσαμε μαζί, παρέα μου εσύ, μία και μοναδική εσύ
γλυκιά και αγαπημένη, θάλασσα ψυχή μου εσύ
καρδιά μου, ερωτά μου, ζωή μου εσύ
ανατολή και δύση της ζωής μου εσύ

Ηλιοβασίλεμα της ψυχής και της καρδιάς μου εσύ
μοναδικέ ερωτά μου εσύ
Ω, Ναί! μοναδικέ μου έρωτα
θαλασσά μου εσύ, σ' αγαπώ

ο γιος της θάλασσας !

2 σχόλια:

Serenity είπε...

Γεια σου, μοναδικέ Καπετάνιε!
Απ'τα ωραιότερα που'χω διαβάσει!
Μπράβο! :)

Unknown είπε...

Καλησπέρα πριγγιποπούλα μου !
Αν πω ότι δεν με συγκίνησες με αυτά
τα λίγα που μου γράφεις, που για
μένα είναι πάρα πάρα πολλά, δεν θα πω την αλήθεια.
Θέλω να ξέρεις ότι όλοι μας κρύβουμαι μέσα μας μιά όμορφη ψυχή
και ένα κόσμο διαφορετικό, αρκεί
στην πορεία να το ανακαλύψουμαι,
η γνώση έρχεται με κόπο βέβαια
αλλά σίγουρα ομορφαίνει τη ζωή μας.
Για να μου λέει εμένα η Βίλλυ
από τα ωραιότερα που έχω διαβάσει
τότε για μένα δεν απομένει παρά
να είμαι ευτυχισμένος !

σε ευχαριστώ από καρδιάς καρδιά μου!

ο γιος της Θάλασσας !