Σάββατο 29 Απριλίου 2006

Μια βραδιά διαφορετική από τις άλλες

Μόλις γύρισα σπίτι, είναι λίγο πριν τα μεσάνυχτα, Παρασκευή
βράδυ, έξω βρέχει, ψιλόβροχο, αλλά συνέχεια.
Βραδιά πολύ όμορφη, περπάτησα μέσα στη βροχή, κάτω από
τα δένδρα του δρόμου που με φέρνει σπίτι, δεν με ένοιαζε
καθόλου η βροχή είναι κάτι πολύ γνώριμο για μένα, είναι κάτι
που μου αρέσει, αυτή η αίσθηση των σταγόνων της βροχής
που πέφτει στα μαλλιά και το πρόσωπό μου.
Λιγοστοί περνάνε αυτή την ώρα και γρήγορα γρήγορα να πάνε
εκεί που πάνε, εγώ αργά νωχελικά με ομορφιά στην κίνηση
συνεχίζω να περπατώ στην άκρη του δρόμου μέσα στο ψιλόβροχο
αυτής της νύχτας. Έφυγα από το Καφέ της πλατείας που σχεδόν
κάθε βράδυ πίνω τον βραδινό καφέ μου και ένα ποτάκι με πάγο.
Σήμερα είχε και διακοπή ρεύματος και έπινα καφέ και ποτό
στο Φως των κεριών που άναψαν τα κορίτσια του καφέ της πλατείας
η Κατερίνα και η Γιώτα που κάνουν την βραδινή βάρδια.
Η αλήθεια είναι ότι ήταν πολύ ρομαντικά μέσα στην ησυχία
της νύχτας του ψιλόβροχου και στο φως των κεριών.
Που θα πάτε, μου λέει η Κατερίνα, δεν κάθεστε που είναι
τόσο ρομαντικά ? Δεν είχε άδικο η Κατερίνα.
Πράγματι, βραδιά όμορφη, μοναδική, σηκώθηκα έβαλα
τη ζακέτα μου είπα καληνύχτα στα κορίτσια, βγήκα, περπάτησα
μέσα στη βροχή και από τους σκοτεινούς δρόμους έφθασα σπίτι
και το ψιλόβροχο συνεχίζεται.
Μια βραδιά διαφορετική από τις άλλες.
Βάζω τα ακουστικά στα αυτιά μου και ακούω μουσική.
Η μουσική και οι στίχοι αρχίζουν να χαϊδεύουν τα αυτιά και
την ψυχή μου, ώρα μαγική, μοναδική, ονειρεμένη και εγώ
παίρνω το μολύβι μου και γράφω καθισμένος στη θέση την δική μου,
γράφω στο μπλοκάκι το δικό μου, το μπλοκάκι της ζωής μου
και η μαγεία της μουσικής και των στοίχων συνεχίζεται.
Πάρε την καρδιά μου και γράψε το όνομά σου
Κλείσε τα μάτια σου και ονειρέψου
και η βραδιά συνεχίζεται, μια βραδιά διαφορετική από τις άλλες.
Καλό βράδυ σε όλους τους αγαπημένους μου
Σε όλους τους αγαπημένους επισκέπτες της σελίδας της ζωής μου.

ο γιος της θάλασσας !

5 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Καλημέρα Καπετάνιε,

σ'ευχαριστώ για τα καλά λόγια σου, είσαι τζέντλεμαν πραγματικός.

Σε τέτοιες βραδιές όπως αυτές που περιγράφεις στο πολύ όμορφο κείμενό σου ανακαλύπτουμε ξανά τη δόξα του κεριού.
Και τότε όλα, πράγματι, γίνονται διαφορετικά.

Unknown είπε...

Καλημέρα καλέ μου φίλε!

Και εγώ σ' ευχαριστώ για τα πάντα
καλά σου λόγια, είσαι ένας πράγματι
τζέντλεμαν της ζωής και έτσι
να παραμήνεις.
Είναι μια από τις ομορφιές
της ζωής, αυτές η όμορφες στιγμές.

ο γιος της θάλασσας!

Ιφιγενεια είπε...

Πολλές φορές μέσα στη βαβούρα της καθημερινότητας προσπερνούμε κάποιες πολύ μικρές λεπτομέρειες... αφήνουμε απαρατήρητές στιγμές που θα ομόρφαιναν τη μέρα μας...συνήθως όμως είμαστε πολυάσχολοι για να μπορέσουμε να δούμε τη σκιά του κεριού που τρέμει με την ανάσα μάς... για ακούσουμε τη ψιχάλα που πέφτει απαλά πάνω στα φύλλα.. ακόμη και για να ακούσουμε την απάντηση που μας δίνει ένας γνωστός όταν του λέμε γεια σου βιαστικά στο δρόμο... ή αν χαρούμε το χαμόγελου ενός παιδιού που κυνηγάει μια μέλισσα... και το κακό είναι πως τις περισσότερες φορές δεν το συνειδητοποιούμαι καν πως έτσι αφήνουμε σιγά σιγά πίσω μας πολλές φορές την ίδια μας την ύπαρξη...
...Όντως όμορφη βραδιά απόψε:)

Ιφιγενεια είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ιφιγενεια είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.