Πέμπτη 6 Απριλίου 2006

Ημερολόγιο Γέφυρας

Ξέρεις τι μου θύμησες ?
Τώρα, σήμερα Πριγκίπισσα των Άλμπατρος ?
Ότι, πιο πολύ αγαπώ και έχω μέσα στην ψυχή μου και για αυτό σε ευχαριστώ.
Θύμησες μοναδικές και ονειρεμένες που όμοιες τους κανείς άλλος δεν έχει ζήσει
παρά μόνο ο Γέρο Καπετάνιος στις Θάλασσες του Νοτιά, έχοντας παρέα του τα Άλμπατρος
του Ωκεανού τους Αυτοκράτορες των κυμάτων και του αγέρα του πέλαγους, που μαζί
με τις Πριγκίπισσες και τα πριγκιπόπουλα τους μου έκαναν συντροφιά στον μοναχικό
αυτό πλου του Ωκεανού του Νοτιά.
Αυτά τα μοναδικά πλάσματα της δημιουργίας που περήφανα και μεγαλόπρεπα σχίζουν
τον αέρα του πέλαγους σαν άγγελοι πάνω από το κύμα.
Μήπως δεν είναι άγγελοι ? μονολογώ
Άγγελοι είναι Καπετάνιε μας, μου λέει το μικρό τζόβενο κοντά στο αυτί μου.
Ναι, άγγελοι πραγματικοί όμως του λέω και τα Άλμπατρος συνεχίζουν να σερφάρουν
στις κορυφές των κυμάτων όπως οι χορευτές του κλασσικού μπαλέτου με τις ονειρεμένες
κινήσεις τους, τώρα ποιός αντέγραψε ποιόν, σίγουρα όχι τα Άλμπατρος και ο ονειρεμένος
χορός πάνω απ' τα κύματα συνεχίζεται.
Ο Καπετάνιος παρακολουθεί την ρότα του καραβιού που σκαμπανεβάζει τούτη την ώρα
πάνω από τα κύματα και λικνίζεται από την φουσκοθαλασσιά του Νοτιά που τούτη
την ώρα είναι κατά πάντα και τα Άλμπατρος συνεχίζουν να μου κρατούν συντροφιά.
Αυτοί οι φίλοι, οι φίλοι ψυχής και καρδιάς του Καπετάν Δημήτρη του Καπετάνιου
της ψυχής της καρδιάς και της Ζωής, του Γέρου Καπετάνιου του Νοτιά και όλων
των Θαλασσών με την καρδιά και την ψυχή παιδιού, έφηβου και τώρα ώριμου άντρα
ζυμωμένου με Θάλασσα αλάτι, ιώδιο και θαλασσινό αέρα πελαγίσιο, με δυο μεγάλα
όμορφα Γαλανά μάτια που μέσα τους βλέπεις όλη την ομορφιά του Πέλαγους
του Γαλάζιου της Θάλασσας και το Μπλε του Ουρανού.
Αυτός είναι ο σημερινός Καπετάν Δημήτρης ο Γέρο Καπετάνιος της Θάλασσας
του Νοτιά. Αυτός που μεγάλωσε και πρώτο μπαρκάρισε τζόβενο και άντρεψε μέσα
στα παλιά και αγαπημένα σκαριά των καραβιών του Ωκεανού των ποντοπόρων, από τα
πιο παλιά με τους θερμαστάδες ακόμα, τα λίγο μετά τον πόλεμο, μέχρι τα σημερινά
σκαριά τα θαύματα της τεχνολογίας.
Τώρα είμαι εδώ και μένω στην " Γειτονιά των Αγγάλων " που συνορεύει με την
" Συνοικία το Όνειρο "
Γεια σας για σήμερα, πάω να κάνω συντροφιά στα Άλμπατρος.
Καπετάν Δημήτρης

Απεφάσισα από σήμερα όλα για την θάλασσα τα Άλμπατρος τα ταξίδια μου να τα γράφω
κάτω από τον τίτλο που αποτελεί για μένα την πιο μεγάλη τιμή.
"Ημερολόγιο Γέφυρας "
Με όλη μου την αγάπη και το σεβασμό μου για όλη την μικρή αυτή κοινότητα των αγγέλων.
Ναύτης καταστρώματος!

3 σχόλια:

Serenity είπε...

Ημερολόγιο της Γέφυρας; Υπέροχη ιδέα, γιε της Θάλασσας! Θα το παρακολουθώ ανελλιπώς! :)

Υ.Γ. Στο Blog μου έχω προσθέσει άλλα δύο μέρη της μπαλλάντας κάτω από τον ίδιο τίτλο. Κι όλα τα υπόλοιπα θα προστεθούν με τον ίδιο τρόπο.

Σε χαιρετώ γλυκά, Καπετάνιε μου! Τους χαιρετισμούς μου και στα Άλμπατρος!
:)
Βίλλυ

THE_RETURN είπε...

Γειά σου Καπετάνιε!

Γλαφυρή και παραστατική η γραφή σου!
Είναι ωραίο που μοιράζεσαι τις αναμνήσεις σου μαζί μας!

να είσαι καλά!

Unknown είπε...

Καλημέρα και στα δυο παιδιά
της Καρδιά μου, αν πω ότι πρωί
πρωί δεν με συγκινήσατε δεν θα πω
την αλήθεια.
Για σας και μόνο, και όχι μόνο
θα γράφω πάντα μέσα απο την καρδια μου και θα σας μιλάω με την
ψυχή μου, με την ψυχή του Γέρου
Καπετάνιου του Νοτιά, και θα σας
πέρνω ταξίδια μακρυνά παρέα
με τα Άλμπατρος τα μοναδικά.
Θα δώσω χαιρετισμούς στα Άλμπατρος
γλυκειά μου Βίλλυ
και θα τους πω τι γράφης για μας.
και θα συνεχίσω να μοιράζομαι
όλες τις αναμνήσεις μου μαζί σας.
Καλό πρωινό και στους δυο σας
Καπετάνιος.