Πέμπτη 20 Απριλίου 2006

Ταξιδεύοντας......

Ταξίδι του μυαλού τις ψυχής τις καρδιάς
στα πλήκτρα του κορμιού σου του αναστεναγμού σου
θα ακολουθήσω πετώντας από λουλούδι σε λουλούδι
μέσα στην ομορφιά και την μαγεία τις ψυχής σου
τις ζωής σου παρέα με τις πολύχρωμες πεταλούδες
με τα μοναδικά χρώματα ακολουθώντας το μαγικό
ερωτικό πέταγμά τους από λουλούδι σε λουλούδι
ρουφώντας το νέκταρ τις ζωής και τις ομορφιάς σου.

Ταξίδι μοναδικό μαγικό ονειρεμένο.
Αυτή τη φορά θα γίνω θάλασσα να περάσεις μέσα από
την ψυχή την καρδιά τα ονειρά μου
να ακούσω τον κτύπο τις καρδιάς σου την ανάσα σου
να μου χαϊδεύει την ψυχή την καρδιά το κορμί μου
να νιώσω την μαγεία την θεϊκή του περάσματός σου
προς την ευτυχία και την κορύφωση του ταξιδιού μου
μέσα στο απάνεμο λιμάνι τις καρδιάς της ψυχής
και του κορμιού σου.

Να σερφάρω μέσα στην ονειρεμένη αγκαλιά σου
πετώντας πάνω στα χείλια σου και στα φιλιά σου
πάνω στα κύματα του κορμιού σου τα μοναδικά
και ονειρεμένα
μέσα στον άνεμο τις ζωής σου τον λατρεμένο
το πέλαγος τις ομορφιάς τις ψυχής τις καρδιάς
και του κορμιού σου.
Έρωτα μου Αγάπη μου Ζωή !

ο γιος της θάλασσας !

Θα παραμείνω πάντα κυνηγός και πολεμιστής
για την ψυχή την καρδιά την ζωή
και τις ομορφιές της μέχρι το τέλος.

Έτσι, απλά, τόσο απλά και τρυφερά !

Δεν υπάρχουν σχόλια: