Παρασκευή 7 Απριλίου 2006

Πλανήτης Ελλάδα

Καλημέρα σε όλους τους μοναδικούς και φινετσάτους του Πλανήτη Ελλάδα !
Κατεβαίνω μεσημεράκι από το σπίτι μου για να πάω πλατεία έχω ραντεβού
με τον Ναυτάκο για καφέ. Περπατάω αργά και τραβηχτά και σταματάω στην γωνία
του δρόμου που μένω στο καφενείο καφετέρια την ημέρα και μεζεδοπωλείο τα βράδια
για να πω ένα γεια στα παιδιά τα δικά μας, βλέπω ειναι σχεδόν γεμάτο από νεαρό κόσμο,
ρωτάω τον Μανόλη, τι γίνεται εδώ Μανόλη μου ?
Καπετάνιε μου είναι η ημέρα που δίνουν εξετάσεις για να πάρουν το δίπλωμα.
το δίπλωμα ? ποιό δίπλωμα ρε Μανόλη ?
Του αυτοκινήτου Καπετάνιε μου.
Πλησιάζω σε ένα από τα τραπέζια που κάθονται 5 νεαρά παιδιά αγόρια και κορίτσια,
συγνώμη, μπορώ να σας ρωτήσω κάτι που με απασχολεί ?
Βέβαια κυριέ, μου λέει μια κοπελιά, μπορείτε να μου πείτε τι το θέλετε αυτό το δίπλωμα ?
Θα σας πω κύριε μου, όλα μας τα χρόνια μέχρι και σήμερα πηγαίναμε σχολείο χωρίς διακοπή,
διάβασμα πάνω στο διάβασμα, πήραμε όλα τα διπλώματα, Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο.
Δίπλωμα πανεπιστημίου, Δίπλωμα ξένης γλώσας και όχι μίας, Δίπλωμα Μάστερ, Διδακτορικό, Δίπλωμα πληροφορικής και φτάσαμε μέχρι εδώ που μας βλέπεται τώρα.
Γιατί φτάσαμε μέχρι εδώ ? θα σας πω.
Είπαμε, μια μέρα που πίναμε καφέ στην πλατεία, βρε παιδιά πήραμε όλα τα διπλώματα
και προκοπή δεν είδαμε ακόμα, τι γίνεται ? τι θα γίνει με μας ?
Εγώ λέω να πάμε να πάρουμε και το δίπλωμα του αυτοκινήτου, όχι για να οδηγούμε, εδώ
δεν έχουμε λέφτά να περάσουμε, αλλά μήπως αλλάξει η τύχη μας και η ζωή μας.
Και έτσι φτάσαμε μέχρι εδώ που μας βλέπετε τώρα, είπαμε να πάμε να πάρουμε ένα δίπλωμα
ακόμα. Καταλάβατε κύριε ?
Αν κατάλαβα λέει ? Πολύ καλά και σ' ευχαριστώ για την ενημέρωση, συγνώμη για την
περιέργεια, έτσι ? Παρακαλώ, με τι ασχολίστε ?
Καπετάνιος είμαι κορίτσι μου.
Να είσαι καλά Καπετάνιε μου.
Ξέρετε τι άλλο σκεφτήκαμε Καπετάνιε ?
Να πάμε να πάρουμε και το δίπλωμα του Πιλότου μήπως κάποια στιγμή μπορέσουμε
να πετάξουμε έξω από αυτόν τον Πλανήτη Ελλάδα.
Τι να σου πω τώρα κορίτσι μου ? ότι δεν έχεις τα δίκια σου ?
Πάντως αν τα βρείτε πιο σκούρα ελάτε να με βρείτε στην πλατεία να σας πάρω να πάμε
όλοι μαζί να κάνουμε παρέα στα Άλμπατρος και να πετάμε μαζί τους στον αγέρα του πέλαγους ελεύθεροι, ανεξάρτητοι και αδέσμευτοι και να ονειρευόμαστε μια καλλίτερη χώρα.
Ευχαριστούμαι Καπετάνιε μας, να είσαι καλά.
Όπως τα βλέπω Καπετάνιε μου γρήγορα θα έρθουμε να σε βρούμε.
Εγώ θα σας περιμένω, καλό πρωινό σε όλους και καλή τύχη.

Υ.Γ. Σε λίγο όπου νάνε θα μας πουν την υποκρισία , κοινωνική υποκρισία.
Αυτοί είναι ικανοί για όλα, ξέρετε αυτοί που μας κυβερνάνε, η εξουσία.
Ο Καπετάνιος αποφάσισε να γράφει σε αυτή την καινούργια σελίδα με τον τίτλο
Πλανήτης Ελλάδα, όλα όσα συμβαίνουν, και τα καλά, χρησιμοποιώντας την κριτική του
απέναντι στην υποκρισία της εξουσίας.
Είναι ευθύνη και υποχρέωση κάθε πολίτη να χρησιμοποιεί την κριτική του απέντι
στην υποκρισία της εξουσίας.
Καπετάν Δημλητρης !

3 σχόλια:

Serenity είπε...

Καπετάν Δημήτρη, πρέπει να δηλώσω ομοιοπαθούσα με τα παιδιά... Πολύ σωστά τα λες όμως!
Συμφωνώ και επαυξάνω!

Marialena είπε...

Καλημέρα Καπετάνιε με τις απορίες σου! Στο τέλος δεν ξέρουμε τι πραγματικά έχει σημασία από όλα αυτά για τα οποία κοπιάζουμε στη ζωή μας... Καλό σου σ/κ, Μαριαλένα

Unknown είπε...

Καλησπέρα στις δυο κούκλες
που μπήκαν στην ζωή μου
στην καρδιά του Καπετάνιου.
Βίλλυ μου αυτή είναι πέρα για πέρα
η αλήθεια και η πραγματικότητα,
αυτή είναι η υποκρισία της εξουσίας.
Εγώ θα μείνω μάχιμος για πάντα και
θα χρησιμοποιώ την κριτική μου
στην κάθε είδους εξουσία.
τέρμα πιά σε αυτό το μπάχαλο!
Μαριαλένα γλυκιά μου εγώ επειδή
δεν τα έχω παίξει ακόμα θα παραμείνω
στις επάλξεις δίπλα σου.
έχεις κορίτσι μου όλα τα δίκια
του κόσμου γιατί κοπιάζουμε, για
να περνάει καλά η ΕΞΟΥΣΙΑ.
Το μέγαρο μαξίμου να είναι καλά
και πέρα βρέχει, με την κάθε ίδους
εξουσία.
Φιλάκια και στις κούκλες.
Ναύτης ποντοπόρος!
θα πάω να κάνω παρέα
στα Άλμπατρος!
Τωρα πάω ένα πιω ένα τσίπουρο
να συνέλθω!