Κυριακή 9 Απριλίου 2006

Πλανήτης Ελλάδα

Σήμερα πρωινό και πρώτο ρε Ναύτη, τι ομορφιά είναι αυτή στον Πλανήτη μας?
Είδες Καπετάνιε μου, είμαστε πολύ τυχεροί που ζούμε στον Πλανήτη Ελλάδα.
Δεν έχεις άδικο Ναυτάκο, ήμαστε και γαμώ τους τυχερούς και ξέρεις γιατί ?
Γιατί ζούμε στον πιο γαμά το Πλανήτη, στον πλανήτη της μούντζας του φάσκελου
και του μπάχαλου ναυτάκο.
Καπετάνιε μου συγνώμη τι εκφράσεις είναι αυτές σήμερα ?
Μοντέρνες και σύγχρονες Ναυτάκο γαμάτε.
Είδες Καπετάνιε για να κάνεις παρέα με την ανιψιά σου την Μαργαρίτα τι έμαθες ?
Άσε θα σου πω εγώ τι έμαθα Ναυτάκο μου.
Ότι πεις Καπετάνιε μου, μόνο μην εκνευρίζεσαι και σου ανέβει η πίεση.
Εν τάξει Ναύτη, πήρα χάπι το πρωί για να στα πω από πρώτο χέρι.
Πήγα εχθές εδώ στον Δημήτρη για να πάρω κιμά και λίγο μοσχαρίσιο κρέας για το σπίτι
να έχω για μαγείρεμα.
Γεια σου Δημήτρη μου τι κάνεις ? Πως πάει η δουλειά ?
Γεια σου Καπετάνιε μου, μια χαρά είμαι, η δουλειά λίγα πράγματα δεν πάνε καλά
τα οικονομικά Καπετάνιε μου.
Έχεις δίκιο Δημήτρη μου, ο κόσμος τα φέρνει δύσκολα.
Καπετάνιε μου κιμά και μοσχάρι για μαγειρευτώ όπως συνήθως ?
Ναι, Δημήτρη μου, όπως πάντα.
Περίμενε λίγο να τελειώσω αυτή την παραγγελία και θα στα βάλω.
Τι είναι όλα αυτά ρε Δημήτρη που κόβεις ? τραπεζώματα θα έχουνε ?
Όπως το λες Καπετάνιε μου, αλλά όχι για ανθρώπους, για τους σκύλους τους είναι,
σκύλο τραπέζωμα Καπετάνιε μου, μα τι λες ρε Δημήτρη ?
Γιατί δεν παίρνουν κατεψυγμένα από τον Φώτη απέναντι που παίρνουμε και εμείς ?
Μα τι λες Καπετάνιε κατεψυγμένα αυτοί θα δώσουν στους σκύλους τους ?
Γιατί ρε Δημήτρη μου εντερικά θα πάθουν τα σκυλιά ?
Καπετάνιε μου αυτοί είναι ζωόφιλοι, έτσι λένε. που ξέρω εγώ ?
Πολύ ωραία ρε Δημήτρη, εμείς βλέπεις είμαστε ζώα γι' αυτό δεν παθαίνουμε εντερικά άσε
που δεν ήμαστε και ζωόφιλοι, αυτό που το πας Δημήτρη μου ?
Τα άκουσες αυτά τα ωραία Ναυτάκο μου ?
Καινούργια έκφραση άκουσα από τον Δημήτρη σήμερα σκύλο τραπέζωμα, και γαμώ
τα τραπέζια.
Τι λες ρε πούστη μου ?
Ρε ναύτη δεν φτάνει που σε ενημερώνω τι γίνεται στον Πλανήτη Ελλάδα με λες
και πούστη σου
Συγνώμη Καπετάνιε μου ξέφυγε.
Καλά ρε Ναύτη, αφού ξέρεις εγω πόσο σε αγαπάω, δεν τρέχει τίποτα.
Ναύτη ξέρεις τι θα γίνει ? γαμώ τα σκύλο τραπεζώματα, να είναι καλά τα σκυλιά
να περνάνε καλά ρε Ναύτη, μαζί τους και εγώ, πλάσματα του Δημιουργού είναι, κάτοικοι
του Πλανήτη Ελλάδα, κατοικίδια τα λέει η Σούλα η απέναντι, την ξέρεις ρε Ναύτη, έτσι ?
Αυτή την καταπληκτική κυράτσα με τα πασαλειψατέρ και τα κρεμαστάρια ?
Ακριβώς, κόβει το μάτι σου ρε Ναύτη , μπράβο !
Ξέρεις τι με ρώτησε μια μέρα που συναντηθήκαμε κατεβαίνοντας προς την πλατεία
η Σουλάρα ? Καπετάνιε μου εσείς δεν έχετε σκύλο ?
Όχι κυρία Σούλα δεν έχω κατοικίδιο, μ' αρέσει να μένω μόνος μου παρέα με τον Ναύτη μου.
Α, δεν είστε φιλόζωος Καπετάνιε μου.
Ενώ εσείς κυρία Σούλα και όλη η οικογένεια είστε φιλοζωοι, έτσι ?
Ακριβώς Καπετάνιε. Μπράβο κυρία Σούλα, ωραία ,πολύ ωραία.
Το βλέπω, βγάζεται τον σκύλο για βόλτα επειδή έχει και ωραία ημέρα σήμερα για
να ξεσκάσει. Όχι, Καπετάνιε μου, δεν κατάλαβες, τον βγάζω μόνο για να κάνει
την ανάγκη του. Μπάβο Σούλα μου, μοναδική.
Τον βγάζεις βόλτα για να γεμίσει σκατά τα πεζοδρόμια, αυτό κάνεις Σούλα μου φιλόζωη
που θέλεις και κατοικίδιο, και εσείς είσαστε φιλόζωοι ενώ ο Καπετάνιος δεν είναι.
Τι λες ρε Σούλα ?
Χίλιες φορές με τον Ναυτάκο μου που δεν κατουράει και χέζει τα πεζοδρόμια παρά φιλόζωος
με κατοικίδιο σαν και σένα Σούλα μου, μοναδική μου Σουλάρα !
Μα τι λες καπετάνιε ?
Τι είναι αυτά που μου λες ?
Έτσι ακριβώς όπως στα λέω Σούλα !
Έχετε καταντήση όλο τον Πλανήτη Ελλάδα ένα βόθρο φράκα στα κάτουρα και στα σκατά
και μου λες ότι είστε φιλόζωοι, ενώ εγώ δεν είμαι.
Τι να σου πω άλλο ρε Σούλα ?
Και έρχεται και καλοκαίρι Σούλα μου.
Καπετάνιε τα καλοκαίρια το παίρνω μαζί μου στις διακοπές μας.
Μπράβο Σούλα, να γεμισει σκατά όλη την επικράτεια !
Γεια σου Σούλα μεγάλη, τεράστια Σούλα !
Να σου πω κάτι τελευταίο Σούλα μου ?
Το προάστιο μας έχει καταντήση ένα μπάχαλο, ένας αχταρμάς, ανθρώπων σκύλων
και σκατών σε λίγο πρέπει να αλλάξουμε προάστιο γιατί κοντεύει να γίνει σαν
την χωματερή των Άνω Λιοσίων. τ' ακούς Σούλα μου?
Τα ακούω Καπετάνιε, αλλά φιλόζωος δεν είσαι.
Χέσανε οι φιλόζωοι και βγήκες εσύ Σούλα μου.
Τα άκουσες Ναυτάκο μου ?
Ναι Καπετάνιε μου, όλα τα άκουσα, για αυτό πήρες χάπι της πίεσης το πρωί ?
Ναι Ναύτη μου και θα πάρω ένα ακόμα το απόγευμα γιατί δεν ξέρω τι μπορεί να συμβεί
μέχρι το βράδυ, έτσι για να είμαι ήσυχος.
Καπετάνιε μου μήπως πρέπει να πάμε καμιά βόλτα μέχρι τους φίλους μας τους καρδιακούς
τα Άλμπατρος ? Λέω μήπως.
Εγώ λέω Ναύτη ποντοπόρε να μείνουμε εδώ στον Πλανήτη Ελλάδα, με όλες αυτές
τις Σούλες της φιλόζωες που μας ομορφαίνουν την ζωή μας.
Ότι πεις Καπετάνιε μου.
Να είσαι καλά, καλέ μου Ναύτη !

Υ.Γ. Την Σούλα την βλέπω κάθε μέρα να βγάζει τον σκύλο της βόλτα όχι για να ξεσκάσει
από την κλεισούρα να τρέξει ελεύθερος ανεξάρτητος αδέσμευτος όπως πρέπει για ένα ζώο
όπως ο σκύλος, αλλά μόνο για να χέσει και να κατουρήσει όλα τα πεζοδρόμια των Βριλησσίων. Γεια σου Σούλα μου, να είσαι καλά που μου έφτιαξες την ημέρα.
Γεια σου Καπετάνιε μου !

2 σχόλια:

Serenity είπε...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Καλημέρα!

Unknown είπε...

Καλημέρα πριγκιποπούλα!
Να είσαι πάντα κάλα και να
χαμογελάς στην ζωή ζωή, το χειαζόμαστε στον Πλανήτη Ελλάδα.
Με όλο μου τον σεβασμό
και την εκτίμηση και του ναύτη μου.
ο γιος της θάλασσας!