Τρίτη 25 Απριλίου 2006

Πλανήτης Ελλάδα......

Αν δεν μιλήσεις συμβιβάζεσαι
Αν δεν μιλάς έχεις συμβιβασθεί
Εγώ έμαθα, από μόνος μου, να μην συμβιβάζομαι
για τίποτα και με τίποτα και μιλάω και θα μιλάω
και γράφω και θα γράφω.
Τα μάτια μου βλέπουν και όχι απλώς κοιτάζουν.
Τι βλέπουν ? θα σας γράψω.
Όλοι κοιτάζουν καθημερινά όλους αυτούς που μπαινοβγαίνουν
στο Μέγαρο Μαξίμου, εκεί στην είσοδο, στην σιδερένια πόρτα
που περιμένουν όλοι οι ρεπόρτερ για να κάνουν τη δουλειά τους
όλοι κοιτάζουν αυτούς τους τύπους που μπαίνουν στο Μέγαρο
περνώντας από μπροστά τους με το χέρι στην τσέπη, άλλος έχοντας
το αριστερό χέρι, άλλος το δεξί χέρι στην τσέπη.
Όλοι μόνο κοιτάζουν, δεν βλέπουν, κάποιοι που βλέπουν με ρωτάνε
καπετάνιε μας γιατί ο ένας περνάει έχοντας στην τσέπη το δεξί
και ο άλλος το αριστερό χέρι ?
Εγώ γελάω ευχαριστημένος γιατί υπάρχουν και άνθρωποι που βλέπουν,
Γιατί ο ένας είναι δεξιό κάβαλος και ο άλλος αριστερό κάβαλος.
Ωραία καπετάνιο μου,
Ο Καραμανλής που δεν βάζει το χέρι σε καμιά τσέπη τι είναι ?
Ο Καραμανλής είναι κέντρο, κέντρό ως, δεν έχει ανακαλύψει ακόμα
αν είναι δεξιό κάβαλος η αριστερό κάβαλος, είναι στον δοκιμαστικό
σωλήνα ακόμα, έτσι δεν είπε ο Σαλαγκούδης ?
Καλά όλα αυτά καπετάνιε μου όπως τα λες
αλλά με τις γυναίκες τι γίνεται ?
Αυτές πολύ σπάνια περνάνε την πόρτα του Μέγαρου Μαξίμου
φαίνετε ο Καραμανλής να μην τα πάει καλά με τις γυναίκες
με τους άνδρες τα βολεύει.
Αυτές βλέπεις δεν έχουν καβάλο.
Τώρα τελευταία βλέπω κάπου κάπου να περνάει την πόρτα
η Ντόρα, αυτή βέβαια φοράει πάντα παντελόνι και ας μην έχει καβάλο,
δεν τον χρειάζεται, έχει γλυκό και όμορφο χαμόγελο και περήφανη
περπατησιά, τα πείρε από τον πατέρα της.
Βλέπεις τι βλέπω ?
Ενώ όλοι οι άλλοι απλώς κοιτάζουν !

ο γιος της Θάλασσας !

Δεν υπάρχουν σχόλια: