Σάββατο 22 Απριλίου 2006

Μεγάλη Παρασκευή

Ο σταυρικός θάνατος του Χριστού, η κορύφωση του θείου δράματος.
Το μέγα μυστήριο της θείας φιλανθρωπίας, το ενέχυρο της θείας
ευσπλαχνίας και σωτηρίας για όλους τους ανθρώπους.
Η πορεία του μαρτυρίου, η σταύρωση για την σωτηρία των ανθρώπων.
Η ανάσταση του Χριστού, του Χριστού όλων των ανθρώπων.
Η σωτηρία της ψυχής είναι πολύ μεγάλο πράγμα, η ψυχή είναι η ίδια η Ζωή.
Η Μητέρα μου με έλεγε ψυχή απ' την ψυχή μου, η Μάνα της γέννησής μου,
η Μάνα του Καπετάνιου της ψυχής και της Ζωής.
Θύμησες που μένουν ανεξίτηλες, χωρίς φθορά απ' τον χρόνο στην ψυχή μου.
Σκέψεις που έρχονται την ώρα που περιμένω να αγγίξω τον επιτάφιο, με ευλάβεια
και μάτια βουρκωμένα, ίδια στάση, ίδιες σκέψεις, ίδιο συναίσθημα στην ψυχή μου
με εκείνο την ώρα του αποχαιρετισμού της Μητέρας μου που έφυγε απ' την Ζωή.
Ναι, η μητέρα μου ήταν ο Χριστός μου, γιατί είμαι ψυχή απ' την ψυχή της.
Εγώ ήμουν ένας απ' αυτούς που ακολούθησαν την πορεία του μαρτυρίου της
μέχρι την κορύφωση και τον θανατό της, την ταφή.
Ο τελευταίος άνθρωπος που αισθάνθηκε την ψυχή της να φεύγει ήταν η αδελφή μου
η Ειρήνη, η κόρη της Μάνας, η ψυχή απ' την ψυχή της.
Αυτή είναι όλη η ομορφιά της ψυχής, της Μεγάλης Παρασκευής όλων των ανθρώπων.

ο γιος της θάλασσας !

Δεν υπάρχουν σχόλια: