Τρίτη 18 Απριλίου 2006

Ταξιδεύοντας......

Love 97,5 το ταξίδι συνεχίζεται, η μουσική και τα τραγούδια
χαϊδεύουν την ψυχή μου. Τραγουδά ο Άλαν Τζάκσον τώρα, Κάντρι
μουσικές και τραγούδια μοναδικές που σε πάνε παντού από Βοριά
στον Νοτιά και από Ανατολή στη Δύση για να ανατείλουν ξανά και
πάλι στην ψυχή στην καρδιά μου το μυαλό μου την σκέψη μου και
το ταξίδι συνεχίζεται μέσα στην ομορφιά της ζωής της μουσικής και
των στίχων των τραγουδιών και δεν σταματά, όπως η ανάσα και
οι κτύποι της καρδιάς μου.
Love 97,5 και η μουσική και τα τραγούδια Κάντρι συνεχίζονται,
άλλο χρώμα, άλλη αίσθηση ακούσματα που γαληνεύουν την ψυχή,
αίσθηση μοναδική που μόνο εγώ μπορώ να την αισθανθώ ακούγοντας
την μουσική και τα τραγούδια όλου του κόσμου μια ανάσα από την ψυχή
και την καρδιά μου, από το ράδιο μου που είναι στα αριστερά μου και εγώ
συνεχίζω να γράφω το ταξίδι μου στην ζωή και τις ομορφιές της και η μουσική
και τα τραγούδια συνεχίζονται μέσα στην ομορφιά την μαγεία αυτής της νύχτας.
Τα τραγούδια και η μουσική εναλλάσσονται με ένα μαγικό τρόπο λες και είναι όνειρο,
πέταγμα στον ουρανό μέχρι τα αστέρια, από τον Πολικό αστέρα
μέχρι τον Σταυρό του Νότου και εγώ συνεχίζω να ονειρεύομαι γράφοντας μέσα από
το μυαλό και την ψυχή μου ακούγοντας τους κτύπους της καρδιάς μου να κτυπούν
με μια αρμονία μοναδική και να ακολουθούν όλη την ομορφιά της μουσικής και της ζωής.
Απόλαυση μοναδική για την ψυχή την καρδιά και το κορμί.
Ω, Ναι, λέω δυνατά !
Είναι ευτυχία η μοναδική αυτή στιγμή και όμως είναι αλήθεια, είναι αληθινό
δεν είναι όνειρο, τα γράφω καθισμένος στη θέση την δικιά μου, με το μολύβι μου
την γόμα δίπλα μου και την ξύστρα του χεριού, και από το ράδιο ακούω Love 97,5
και η μουσική και τα τραγούδια συνεχίζονται, αυτή είναι η αλήθεια, δεν ονειρεύομαι,
εδώ είμαι, ακούω τους κτύπους της καρδιάς μου και την ανάσα μου και η μαγεία
της μουσικής των τραγουδιών και της ζωής συνεχίζεται.
Η ζωή είναι πολύ όμορφη και αξίζει να την ζήσουμε να την απολαύσουμε μέχρι το τέλος.
Αυτό το λέω σε όλους που αγάπησα και μ' αγάπησαν με πλήρη γνώση μέσα απο
το οδοιπορικό της ζωής μου στον κόσμο και τις ομορφιές του, που ήταν μοναδικό
που όμοιό του λίγοι άνθρωποι έχουν ζήσει και το ταξίδι συνεχίζεται ταξιδεύοντας
μέσα στις ομορφιές της ψυχής της ζωής μέχρι το τέλος.
Love 97,5 και η μαγεία συνεχίζεται !

ο γιος της θάλασσας !

Υ.Γ. Να μην ξεχάσετε την Μεγάλη Πέμπτη το βράδυ από τις 22.00
Love 97,5 η μαγεία θα συνεχιστεί, αξίζει !

2 σχόλια:

Marialena είπε...

Ο αγαπημένος μου σταθμός εδώ και χρόνια, να με συντροφεύει στις πίκρες και στις λαχτάρες, στα όνειρα και τα ταξίδια της φαντασίας. Το βράδυ ο Γκαραβέλλας είναι ο οδηγός στα μονοπάτια της σιγαλιάς και της μουσικής. Συνέχισε καπετάνιε μου τα ταξίδια σου στη μουσική και στο συναίσθημα, υπάρχει άραγε πιο όμορφη αίσθηση όταν όλα τ' άλλα μοιάζουν ψεύτικα? Την καλημέρα μου, Μ.

Unknown είπε...

Καλημέρα στην κούκλα την μοναδική
που μας έλλειψε τόσες μέρες.
Είσαι και παραμένεις μια πολύ
όμορφη ψυχή και καρδιά και έτσι
να παραμείνεις για πάντα,
ο καπετάνιος θα είναι πάντα εδώ
δίπλα σου να σε προσέχει.
ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
πάντα που έχεις για μένα.
Να είσαι πάντα κακά όπου και
αν είσαι.
ο γιος της θάλασσας !