Κυριακή 23 Απριλίου 2006

Ταξιδεύοντας.......

Έρωτα μου, αγάπη μου, Ζωή
και απαραίτητη μου αναπνοή
Τραγουδά ο Χατζηγιάννης μια ανάσα από την ψυχή μου
ακούγοντας τους κτύπους της καρδιάς μου.
Καλό πρωινό σε όλους τους πιστούς της αγάπης, του έρωτα,
της Ζωής, του θαύματος της Ζωής τις μιάς και μοναδικής.
Καλημέρα Ζωή της γειτονιάς των αγγέλων......
Καλημέρα σε όλα τα παιδιά της συνοικίας το όνειρο.......
Καλημέρα στα Άλμπατρος του Νοτιά
Καλημέρα σε όλη την ομορφιά της Ζωής
που μας χάρισε απλόχερα ο δημιουργός.
Καλημέρα σε όλα τα πλάσματα που μας περιβάλλουν
και μας ομορφαίνουν τη Ζωή.
Καλημέρα ήλιε μου μοναδικέ που μας φωτίζεις την Ζωή
και μας ζεσταίνεις την ψυχή την καρδιά και το κορμί.
Καλημέρα θάλασσα μου ονειρεμένη και μαγική που μας
λικνίζεις μέσα στην ομορφιά της Ζωής.
Καλημέρα φεγγάρι μου, αστέρια του ουρανού περιμένοντας
να έρθει το βράδυ να κοιμηθώ και να ονειρευτώ.
Αύριο θα ξημερώσει μια άλλη μέρα, ίσως καλλίτερη από την σημερινή.
Ελπίδα μου, Ερωτά μου, Αγάπη μου, Ζωή......

Να είσται όλοι καλά όπου και αν βρίσκεστε
η Ζωή είναι μια και μοναδική......
Χωρίς επιστροφή !
Να μην ξεχνάμε όμως, ότι δεν είναι μόνο το σήμερα
Είναι και το αύριο......
Έχω ένα προαίσθημα όμως απόψε........

ο γιος της Θάλασσας !

2 σχόλια:

Marialena είπε...

Καλησπέρα Καπετάνιε μου και Χριστός Ανέστη! Έρωτας για τη Ζωή, όπως ο ήλιος ζεσταίνει το κορμί, οι μαργαρίτες ανθίζουν στον κήπο μου και η σκέψη, αχ! η σκέψη βρίσκεται κοντά, μέσα, δίπλα σε αγαπημένα ή ποθητά πρόσωπα που είναι μακριά. Έρωτας με μια νότα, ένα στίχο, ένα χαμόγελο, ένα χάδι... Να ταξιδεύεις καπετάνιε μου και να μοιράζεσαι τα ταξίδια σου με τους Αγγέλους της Γειτονιάς!

Unknown είπε...

Καλησπέρα Μαριαλένα μου
από την συνοικία το όνειρο
να είσαι πάντα μέσα στις μαργαρίτες
που τις αγαπάω πολύ γιατί έχουν
το όνομα της Μητέρας μου.

ο γιος της θάλασσας !