Δευτέρα 17 Απριλίου 2006

Ταξιδεύοντας......

Love στους 97,5 και το ταξίδι της μοσικής, της συνέχειας της ζωής
συνεχίζεται παρέα με το μολύβι μου που γράφω την γόμα και την ξύστρα του χεριού.
Γνώριμη εικόνα για μένα, πραγματική, από τις πιο αγαπημένες βραδινές ώρες μου.
Μες στην ομορφιά την ησυχία της νύχτας και το ταξίδι συνεχίζεται ακούγοντας μουσική
τραγούδια αγαπημένα που μιλούν για έρωτα, αγάπη, ομορφιά ψυχής και κάθε τόσο
ο σταθμός διακόπτει για λίγο, τόσο δα, Love στους 97,5 και η ομορφιά της μουσικής
και των τραγουδιών συνεχίζεται μέσα στην ομορφιά και την ησυχία της νύχτας.
Και εγώ συνεχίζω να γράφω παρέα με τον ήλιο την θάλασσα τον ουρανό το γαλάζιο
του πέλαγους του φεγγαριού του ξάστερου ουρανού με τα αστέρια τα μακρινά
και τους γαλαξίες. Και το ταξίδι συνεχίζεται μέσα στις ομορφιές της ψυχής της ζωής.
Ακούγοντας τους κτύπους της καρδιάς μου τους γνώριμους για μένα να κτυπούν
αρμονικά, σχεδόν μελωδικά, απολαμβάνοντας η καρδιά την ομορφιά της ψυχής της ζωής.
Και η μουσική από το ράδιο μου, που πάντα βρίσκεται στα αριστερά μου μια ανάσα
από την καρδιά μου, συνεχίζεται και εγώ γράφω για την ψυχή την ομορφιά της ζωής
του έρωτα την αγάπη τα όνειρα και ακούω τους κτύπους της καρδιάς μου να κτυπούν
με μια αρμονία μαγική και όλη αυτή η ομορφιά και η μαγεία μπαίνουν στην ψυχή μου
στην ζωή μου και το ταξίδι μέσα στη ζωή και τις ομορφιές της συνεχίζεται.
Σε λίγο χαράζει η καινούργια ημέρα !

Ο γιος της θάλασσας !

3 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

...και σου εύχομαι, το ταξίδι σου να μην τελειώσει ποτέ.

Καλημέρα!

Serenity είπε...

Πολύ, πολύ όμορφο!

Καλημέρα κι από μένα :)

Unknown είπε...

Καλημέρα και στους δυο σας!
την πιό γλυκειά και όμορφη
καλημέρα μου γιατί και οι δυο
είσται από τους αγαπημένους μου.
Σας το γράφω με το πιο γλυκό
χαμόγελο.
Να είσται καλά όπου και αν έισται!

ο γιος της θάλασσας!