Τετάρτη 12 Απριλίου 2006

Ταξιδεύοντας προς την γνώση......

Ο θάνατος είναι σύμβουλος !
Ο θάνατος σου σε προειδοποίησε, η προειδοποίηση
γίνεται πάντα με ένα ρίγος.
Ο θάνατος είναι ο αιώνιος σύντροφός μας βρίσκεται πάντα
στα αριστερά μας, όσο μακριά φτάνει το χέρι μας.
Οταν κοίταζες το γεράκι, αυτός σε παρακολουθούσε.
Σε παρακολουθεί πάντα και θα σε παρακολουθεί μέχρι να σε τσακώσει.
Πως μπορούμε να νιώθουμε τόσο σημαντικοί όταν ξέρουμε ότι ο θάνατος μας παραμονεύει ?
Εκείνο που πρέπει να κάνεις όταν σε πιάνει ανυπομονησία, είναι να γυρίζεις
προς τα αριστερά σου και να ζητάς από τον θάνατό σου να σε συμβουλέψει.
Αν ο θάνατός σου, σου κάνει κάποιο νεύμα, αν έχεις την τύχη να τον δεις για μια στιγμή,
η έστω αν έχεις την αίσθηση ότι βρίσκεται δίπλα σου και σε παρακολουθεί,
γλιτώνεις από ένα σωρό ασήμαντα πράγματα.
Είσαι γεμάτος προκαταλήψεις.
Ο θάνατος είναι μόνος σοφός σύμβουλος που διαθέτουμε.
Όταν νίωθεις, όπως πάντοτε σου συμβαίνει, πως όλα σου πάνε στραβά και σε οδηγούν
στην καταστροφή, γύρισε προς τον θανατό σου και ρώτησε τον αν είναι έτσι.
Ο θάνατος σου θα σου πει πως κάνεις λάθος και πως τίποτα άλλο δεν μετράει
έξω από το αγγιγμά του.
Εγώ δεν σε άγγιξα ακόμα.
Ένας από μας πρέπει να ζητήσει τη συμβουλή του θανάτου και να απαλλαγεί από
τις μικρότητες που ανήκουν σε ανθρώπους που ζουν τη Ζωή τους σ' άμπως
ο θάνατος να μην υπάρχει.
Κάνε με να ξαναδώ πάλι εκείνη τη σκιά.
Εννοείς το θάνατο σου, έτσι δεν είναι ?
Είναι δυνατό να βλέπουμε τον θάνατό μας ?
Και βέβαια, Είναι εδώ μαζί μας !

Από το Ταξίδι στο Ιξτλάν
Carlos Castaneda.

Αν πρέπει να πεθάνω, απλούστατα θα πεθάνω !
Ο γιος της θάλασσας !

5 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

Πολύ ωραίο Καπετάνιε.

Καλημέρα !

Unknown είπε...

Καλημέρα !
Να είσαι καλά πάντα
και να μας γράφεις πάντα
όμορφα.

γιος της θάλασσας!

Marialena είπε...

Καλημέρα καπετάνιε του Ονείρου! Ζωή και Θάνατος η ίδια πραγματικότητα, μόνο που αντιλαμβανόμαστε μόνον αυτό που ζούμε εδώ και τώρα. Η ζωή μετά, έπεται. Εύχομαι να συνεχίζεις να μας χαρίζεις πολλά κομμάτια γνώσης μέσα στις καταγραφές σου. Να χεις μια όμορφη μέρα, Μ.

Unknown είπε...

Καλημέρα στο κορίτσι της καρδιάς μου!
Να είσαι καλά για τα καλά σου πάντα
λόγια στον Καπετάνιο σου, θα είσαι
πάντα από τα πιό ανώτερα μέλη του
πληρωματός μου, θα είσαι ο ύπαρχος
του πλοίου μου. Όσο για τα κομμάτια
γνώσης θα συνεχίσω και εγώ μαζί σας
να πορεύομαι τον δύσκολο δρόμο της
γνώσης.
Σου εύχωμαι ότι καλλίτερο και πάντα
ευτυχισμένη μέχρι το τέλος.
Καλά Γενέθλια. το ίδιο θα έλεγα
και στην κόρη μου στα γενεθλιά της.
Με όλη μου την αγάπη και τον ειληκρινή σεβασμό μου!
ο γιος της θάλασσας!

Serenity είπε...

Ενδιαφέρον απόσπασμα, Καπετάνιε. Ναι, όντως η ιδέα του θανάτου τονίζει τον εφήμερο χαρακτήρα του 'εδώ και τώρα' και μπορεί να σε κινητοποιήσει να 'δράξεις' τη μέρα και να ζήσεις πραγματικά τη ζωή σου.
Την καλησπέρα μου :)