Παρασκευή 28 Απριλίου 2006

Πλανήτης Ελλάδα

Δεν μπορούν να αποπληρώσουν το δάνειο για το αυτοκίνητο τους
μ' αρέσει ναυτάκο μου , που το λένε και αυτοκινητό τους.
Δεν μπορούν να αποπληρώσουν το δάνειο του σπιτιού τους
άκου του σπιτιού τους ? Είναι να τρελαίνεσε ναύτη μου
ποιού σπιτιού τους ?
Καπετάνιε μου σε αυτό που μένουν.
Μα ναύτη μου δεν είναι δικό τους, το χρωστάνε, έχουν πάρει
δάνειο για 20-30 χρόνια, και δεν μπορούν να το αποπληρώσουν.
Εν τάξει καπετάνιε μου, τι να κάνουν ?
Να μείνουν στο ενοίκιο ?
Στο ενοίκιο ναύτη μου όπως μένω εγώ.
Καλά καπετάνιε, εν τάξει
Εσύ έχεις να πληρώσεις το ενοίκιο, αυτοί μπορεί να θέλουν
να αγοράσουν ένα σπίτι και να το αποπληρώσουν με το ποσό
που πληρώνουν για ενοίκιο.
Κακό είναι ?
Όχι ναύτη μου, δεν λέω ότι είναι κακό, αλλά βλέπω ότι δεν μπορούν
να το αποπληρώσουν και τώρα τους κάνουν έξωση.
Τώρα τι γίνεται ναύτη μου ?
Θα σου πω εγώ ναύτη πριν μου απαντήσεις τι γίνεται.
Όλοι θέλουν να γίνουν ιδιοκτήτες, το κατάλαβες ναύτη ?
Όλοι εκτός από μένα και πολύ λίγους, να δούμε σε λίγο πως θα μπορούμε
να περνάμε, να κυκλοφορούμε μέσα από τις ιδιοκτησίες τους.
Όλος ο Πλανήτης Ελλάδα κοντεύει να γίνει μια ιδιοκτησία, όλο ιδιοκατοίκιση
ακούς, μέχρι και στις κορυφές των βουνών, την κορυφή του Ολύμπου,
την κορυφή των θεών, μέχρι και αυτή η κορυφή είναι ιδιόκτητη και θέλεις
ειδική άδεια και διαβατήριο για να πας.
Τα άκουσες ναύτη ?
Τα άκουσα, μήπως πρέπει να έχεις διαβατήριο καπετάνιε μου
και από τα καινούργια ? για να δουν μήπως, μήπως λέω, είσαι από άλλο πλανήτη ?
Λες ναυτάκο μου ?
Αυτό δεν το είχα σκεφθεί.
Άσε ναύτη μου, το άλλο που το πας ?
Την καταπάτηση την λένε αξιοποίηση.
Ναι, όπως το ακούς, καινούργια πατέντα είναι αυτή, σύγχρονη, μοντέρνα
όποιος γουστάρει όπου του αρέσει πάει κάνει μια καταπατησούλα, τόση δα,
και αξιοποιεί την περιοχή, τον χώρο.
Έτσι λένε, όταν ρωτάω.
Τι έγινε ρε παιδιά ? εδώ πριν λίγο περνάγαμε και πηγαίναμε πλατεία
στη δουλειά μας, τώρα βλέπω όλα τα περάσματα είναι κλειστά
με συρματόπλεγμα, τι γίνεται ρε γαμώτο ?
Καπετάνιε μου θα γίνει αξιοποίηση του χώρου.
Τι λες ρε ? και εμείς πως θα περνάμε, θα σαλτάρουμε τα σύρματα ?
Όχι καπετάνιε μου, να πηγαίνεις από την άλλη μεριά.
Ποιά άλλη μεριά βρε παιδιά, αφού και από κει τα έχουν κλίσει
όλα με συρματόπλεγμα και μάλιστα έχουν βάλει και πόρτα.
Τώρα τι γίνεται ναυτάκο μου ?
Θα μείνουμε εδώ ?
Πως θα πάμε για καφέ πλατεία ?
Εν τάξει καπετάνιε μου, μην τσαντίζεσαι, δεν άκουσες?
θαγίνει αξιοποίηση αφου μας το είπε και ο Δήμαρχος.
Ρε ναύτη τώρα που μας το είπε και ο Δήμαρχος να κοιμάσαι ήσυχος.
Αλλά δεν μου είπες, πως θα πάμε για καφέ πλατεία ?
Τι να σου πω καπετάνιε μου.
Αυτό δεν μας το είπε ο Δήμαρχος.
Θα σου πω εγώ τι θα κάνουμε ναυτάκο μου
Θα ξαναγυρίσουμε στα καράβια, θα φύγουμε στο πέλαγος να μας
κτυπήσει ο θαλασσινός αέρας μήπως συνέλθουμε και να πιούμε
τον καφέ μας τον βαπορίσιο όπως όλα μας τα χρόνια.
Αυτό θα κάνουμε ναυτάκο μου, και άσε όλους τους άλλους τους
καταπατητές να αξιοποιούν τους χώρους μαζί με τον Δήμαρχο.
Καπετάνιε μου, λες να τους πιάσει ξαφνικά και να θέλουν
να αξιοποιήσουν και την θάλασσα ?
Λες καπετάνιε μου ?
Μην φοβάσαι ναυτάκο πελαγίσιε, θα μας ειδοποιήσουν τα Άλμπατρος
που τα βλέπουν όλα, εκεί ο χώρος δεν χρειάζεται αξιοποίηση, τον έχει
αξιοποιήση από την αρχή ο δημιουργός.
Το μόνο που χρειάζεται το πέλαγος είναι να μην το ρυπαίνουμε.
Να το φυλάσσουμε σαν κόρη οφθαλμού.
Ξέρεται τι έγινε μετά από λίγα χρόνια ?
Κτιστήκανε μεζονέτες κεραμοσκέπαστες παρακαλώ.
Αυτό έγινε !
Σιγά μην βάζανε πισσόχαρτο στις στέγες τις αξιοποίησης !
Έτσι, απλά !

ο γιος της θάλασσας !

Δεν υπάρχουν σχόλια: