Δευτέρα 10 Απριλίου 2006

Ταξιδεύοντας......

Ταξιδεύοντας στα πέλαγα του μυαλού
της ψυχής της καρδιάς και της ζωής
ο έρωτας σκαρφαλώνει μέχρι τον ουρανό
και τ' αστέρια με σκάλα
που κεντούν οι άγγελοι τ' ουρανού
ανοίγει πόρτες και παράθυρα κλεισμένα

Να ήσουν θάλασσα να μην σ' άλλαζα
να ήσουν πάντοτε δικιά μου
Άσε με να προσπαθήσω την διάθεση σου ν' αλλάξω
να φύγουμε για κόσμους μακρινούς μαγικούς και ονειρεμένους
ταξίδια μέσα στις ομορφιές της ψυχής της καρδιάς και της ζωής.
Της ζωής που ονειρευόμαστε κάτω από την σκέπη του ήλιου
του ουρανού μέσα στην αγκαλιά της θάλασσας της γαλανής
με αεράκι δίχως ψύχρα του πέλαγους
στην απεραντοσύνη της αγάπης της ομορφιάς του απέραντου
γαλάζιου της ψυχής και της καρδιάς
μέσα στην πανδαισία των χρωμάτων των ματιών σου.
Είναι μικρό το σ' αγαπώ μονάχα δυο λέξεις
Έρωτα μου αγάπη μου ζωή μου εσύ
Τίποτα άλλο δεν χρειάζεται να πω
Το μόνο που μένει είναι να ονειρευτώ.........
Ταξίδι έγινα για σένα καρδιά μου εσύ μοναδική
Αστέρι μοναδικό μακρινό και λαμπερό να φέγγη τον δρόμο σου
προς τον έρωτα της ζωής της ψυχής και της καρδιάς
Εγώ θα περιμένω να γυρίσεις κοντά μου
στην γειτονιά των αγγέλων αγάπημου ερωτά μου μοναδικέ !

ο γιος της θάλασσας και του ανέμου !

5 σχόλια:

Xνούδι είπε...

πανέμορφο. Ταξιδιάρικο και πολύ γλυκό.


Τις καλησπέρες μου καλέ μου sailor.
Και τα χνουδοφιλιά μου

Unknown είπε...

Την πιό γλυκιά μου καλημέρα στο
κορίτσι που μου κρατά συντροφιά
και με κάνει να ονειρεύομαι όλες
τις ομορφιές της ψυχής της καρδιάς
και της ζωής!
Πάντοτε ο γιος της θάλασσας θα ταξιδεύει μέσα στις ομορφιές των
ταξιδιών στη θάλασσα την μοναδική
σαν τα ταξιδιάρικα πουλιά του πέλαγους τα "Άλμπατρος"
την καλημέρα μου
και ότι καλύτερο για σένα
καλή μου νεράϊδα της καρδιά μου.
σ' ευχαριστώ για τα χνουδοφιλιά σου

ο γιος της θάλασσας και του ανέμου!

Marialena είπε...

Respect Καπετάνιε με τη χρυσή καρδιά! Μακάριοι οι έχοντες...
Καλησπέρα και καλή εβδομάδα και από μένα, Μ.

Serenity είπε...

Τι να πει κανείς όταν διαβάζει μια χρυσή καρδιά, όπως λέει κι η Μαριαλένα. Τα λόγια είναι φτωχά. Καλησπέρα κι από μένα :)

Unknown είπε...

Καλησπέρα στις δυο Νεράιδες της
καρδιάς μου, τις πιο όμορφες
ψυχές της καρδιάς και της ζωής μου.
Να είσται πάντα καλά χαρούμενες
και όλα τα καλά μέσα απο την χρυσή
καρδιά του καπετάνιου για τις
Καπετανοπούλες αυτής της όμορφης
και μοναδικής κοινότητας.
της Συνοικίας το Ονειρο.

Ο γιος της Θάλασσας!